موضوعات داغ

جریمه 50 هزار تومانی برای شیشه‌های دودی نامتعارف

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
سرهنگ حسن عابدی جانشین پلیس راهور تهران درباره شیشه‌های دودی نامتعارف خودروها اظهار داشت: ملاک پلیس برای برخورد با شیشه‌های دودی نامتعارف رویت از فاصله 3 متری می‌باشد و اگر از این فاصله سرنشینان خودرو دیده نشوند مشمول اعمال قانون خواهد شد.
وی در ادامه گفت: بر اساس بند 2114 جدول جرایم رانندگی، برای برخورد با شیشه‌های دودی نامتعارف 50 هزار تومان جریمه در نظر گرفته شده است.
جانشین پلیس راهور تهران در پاسخ به سئوالی درباره اینکه آیا ماموران راهور برای اعمال قانون شیشه‌های نامتعارف دودی خودروهای داخلی و خارجی تبعیض قائل می‌شوند، با رد این موضع بیان داشت: شیشه‌هایی که در کارخانه دودی شده‌اند، استاندارد لازم را دارند و داخل خودرو از فاصله 3 متری مشخص است و هیچ تبعیضی در اعمال قانون وجود ندارد. وی در ادامه افزود: هر خودرویی چه خارجی و چه داخلی که از فاصله سه متری نتوان داخل خودرو را رویت کرد، توسط پلیس جریمه خواهد شد. البته باید گفت که اکثر شیشه‌های دودی نامتعارف بوسیله برچسب پوشیده شده‌اند که راننده باید نسبت به رفع آن اقدام کند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/2/2
من امروز طی مدت 4 ساعت رانندگی و طی 200 کیلومتر ترکیب شهر و بیرون شهر حداقل 10 مورد ماشین تولید داخل رنگ بدنه سفید شیشه رنگ تقریبا سیاه در حال رانندگی با سرعت غیر مجاز مشاهده کردم ولی حتی یک سرباز یا افسر راهنمایی و رانندگی ندیدم .