موضوعات داغ

از هفته آینده اولین سری خودروهای وارداتی ترخیص می شود

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
منابع خبری در روزهای گذشته مدعی شدند که اولین سری از خودروهای وارداتی مانده در گمرکات کشور، از هفته آینده مراحل ترخیص آنان انجام خواهد شد. گفته می شود که این خودروها از گمرکات بندرعباس‌، جنوب تهران و همچنین برخی از دیگر گمرک های فعال کشور برای تزریق به بازار ترخیص خواهند شد و تمامی آنان دارای ثبت‌ سفارش معتبر بوده‌ و همچنین دوباره برای آنها ثبت ‌سفارش جدید انجام شده است.
به گزارش خودروبانک و به نقل از اخبار خودرو، هرچند ناگفته نماند که ترخیص این خودروها و تزریق آنان به بازار تاثیری بر روی کاهش قیمت ها نداشته و نباید انتظار کاهش قیمت در بازار داشته باشیم، زیرا در حال حاضر قیمت تمام شده آنها برای نمایندگی‌های فروش خودروهای خارجی و یا واردکنندگان متفرقه بیش از قیمت‌های فروش بازار است و نه تنها نباید انتظار کاهش قیمت داشته باشیم، بلکه این انتظار وجود دارد که با ترخیص خودروها از گمرک، بار دیگر شاهد افزایش قیمت و نوسانات شدید در بازار خودروی کشور بویژه خودروهای خارجی باشیم. ترخیص خودروهای خارجی از گمرکات کشور باعث می شود تا بر روی قیمت حاشیه بازار آنان تاثیرگذار باشد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/2/6
نوش دارو پس از مرگ سحراب. یه دیوونه یه سنگو میندازه توچاه صدتا عاقل نمیتونن بیرونش بیارن. حالا که اینقدر گرون شد که تأثیرشو روی خودروهای سطح پایین بازار هم گذاشت که دست مصرف کننده بهش نمیرسه.
یعنی حیف همون خاک که بخوان بریزن رو سرتون با این مدیریتتون