موضوعات داغ

بعد از این تصادفات، خودرو خود را به کنار خیابان ببرید

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز در مصاحبه با یکی از خبرگزاری های داخلی توضیح داد که در تصادفاتی که سقف خسارت وارد شده تا 9 میلیون تومان است و بین طرفین اختلافی وجود نداشته و خودرو مسبب حادثه نیز دارای بیمه شخص ثالث معتبر است، خودروها باید به کنار خیابان هدایت شوند چرا که در این تصادفات نیازی به ترسیم کروکی نبوده و شرکت بیمه گر خودرو مسبب خسارت را بدون کروکی نیز پرداخت می کند. شهروندان می توانند بدون نیاز به حضور پلیس، به شرکت بیمه‌گر وسیله مسبب حادثه مراجعه کنند.
سرهنگ غلامعلی شرق در ادامه در خصوص تصادفاتی که میزان خسارت بیش از 9 میلیون تومان است و یا طرفین تصادف در خصوص مسبب حادثه اختلاف نظر دارند نیز عنوان کرد که در این حالت باید خودروها به سمت گوشه خیابان هدایت شده و مراتب بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شود تا کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی در کمترین زمان ممکن به محل اعزام و در بازدید از صحنه تصادف اقدامات لازم را به عمل آورند.
وی در انتها از شهروندان خواهش کرد که در هنگام وقوع تصادف تا زمان حضور کارشناسان پلیس راهور در صحنه، سعه صدر و خونسردی خود را حفظ کرده و با پلیس همکاری لازم را به عمل آورند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/2/7
اگر دو طرف توافق کردند و صحنه را به هم زدند و پلیس امد و مقصر مدعی شد چی؟