موضوعات داغ

تشکیل پرونده قضایی برای رانندگان و سرنشینانی که کشف حجاب می کنند

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
فرمانده انتظامی استان قم به تازگی در مصاحبه با یکی از خبرگزاری های داخلی عنوان کرد که به رانندگان و سرنشینانی که به کشف حجاب مبادرت می‌کنند، در طول سه نوبت تذکر داده شده و در نهایت با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.
به نقل از مهر، سردار عبدالرضا آقاخانی در توضیح این خبر عنوان کرد که این اقدام تحت عنوان طرح (ناظر ۱) برای برخورد با کشف حجاب اجرا شده و تمامی کلانتری‌ها، واحدهای گشتی و تمامی معاونان نیروی انتظامی کد دار شده‌اند تا در صورت مشاهده هر خودرویی که راننده و یا سرنشین آنکه کشف حجاب کرده است، شماره پلاک خودرو را گزارش دهند.
وی توضیح داد که در صورت گزارش شماره پلاک خودرو و ثبت گزارش مذکور، برای مالک خودرو پیامکی ارسال شده و به وی در خصوص مسئله کشف حجاب تذکر داده می شود. همچنین به مالک خودرو مهلت داده می‌شود تا خود را به پلیس مربوط معرفی کند که پس از توضیح و ارشاد مرخص شود.
سردار آقاخانی در ادامه افزود که اگر همان خودرو در مکان دیگری کشف حجاب کند، توسط کدهای نیروی انتظامی گزارش می‌شود و همزمان برای مالک خودرو پیامکی ارسال و مالک به دفتر پلیس احضار می‌شود و پس از اخذ تعهد از فرد خاطی، خودروی شخصی‌اش به مدت ۷ تا ۱۵ روز توقیف می‌شود و اگر برای بار سوم نیز در شهر دیگری نیز کشف حجاب کند، پس از اعلام گزارش، صورت پرونده تشکیل و به مراجع قضائی ارسال و تا زمان صدور حکم خودروی مالک توقیف می‌شود.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/2/9
الان مشکل همین بود؟بقیه جا ها چی؟
1398/2/9
جهان سوم نه جهان هزارم
1398/2/9
علی برکه الله، این معضل از زندگی مردم هم رفع شد. باریکلا به همه مسئولین که انقد به فکر مردمن
1398/2/9
کاش این افراد به خودروسازارن اعتراض می کردند که با جان و مال 80 میلیون نفر بازی می کنند و در آمد چند ساله فرد فرد ایرانی های رو با فروش یک خودرو صاحب می شوند .ایجاد انحصار و بواسطه آن فروش خودروهای بی کیفیت یا فروش خودروی وارداتی و فروش با قیمت نجومی به تک تک ایرانی ها در نظر این افراد .تار موی زن خیلی مهم تر از دزدی و غارت و چپاول هستش
1398/2/9
چقد مشکلمون رو حل کردید .. من نمیدونم دست و پاشونو که گم میکنند میزنن جاده خاکی .. بابا بیاید به مشکلات مردم رسیدگی کنید .. علی برکه الله واقعا