موضوعات داغ

انتظارها به سر رسید؛ بی ام و M850i کوپه، اسب تکشاخ آلمانی به بازار آمد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
به نظر می رسد که رقبای فورد موستانگ یکی پس از دیگری به بازار عرضه می شوند و اکنون شاهد ارایه نسخه نهایی بی ام و M850i کوپه به بازار هستیم. این کوپه تهاجمی و قدرتمند، با قیمت تقریبی 112،895 دلار به فروش می رسد و پس از سه دهه غیبت، مجددا به بازار برگشته است. نسل قبلی بی ام و سری 8 با کد اتاق E31 در سال 1990 به بازار عرضه شده بود. به گفته بی ام و، سعی تیم طراحی بر آن بوده تا ظاهر کلی خودرو به اتاق E31 شباهت داشته باشد و طرح کلی خودرو، به نمونه کلاسیک اش وفادار بماند.
بی ام و M850i کوپه در بازار اروپا، رقیب عمده بنتلی کنتیننتال GT به شمار می رود که هر دوی این خودروها در فصل سوم گرندتور و در ویژه برنامه گرجستان و آذربایجان، مورد بررسی قرار گرفتند. از نظر قیمتی، بنتلی کنتیننتال GT نسبت به رقیب آلمانی خود بسیار گران تر بوده و 214،600 دلار قیمت دارد. شما با خرید بهترین نسخه تولید شده با پیشوند M از بی ام و، می توانید یک کوپه فوق العاده و هشت سیلندر را خریداری کنید، در حالی که صدهزار دلار صرفه جویی کرده اید.
بی ام و سری 8

بی ام و سری 8

موتور هشت سیلندر خورجینی بی ام و M850i کوپه با کمک توربوشارژرهای دو قلو، می تواند 523 اسب بخار قدرت تولید کند و جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک، به اندازه کافی این قدرت را سریع به چرخ ها انتقال می دهد تا شاهد شتاب گیری 3.6 ثانیه ای این کوپه، از حالت سکون تا سرعت صد کیلومتر بر ساعت هستیم. همانند دیگر خودروهای آلمانی، حداکثر سرعت بی ام و سری 8 به 250 کیلومتر بر ساعت محدود شده است. نزدیک ترین رقیب یعنی بنتلی کنتیننتال GT با 626 اسب بخار، شتاب مشابهی را ارایه می دهد، چرا که وزن بیشتری نسبت به بی ام و دارد.
بی ام و M850i

بی ام و M850i

خبرنگار بلومبرگ که تجربه رانندگی با بی ام و M850i را در اطراف نیویورک داشته است، رانندگی با آن را همچون حس تجربه یک بازی کامپیوتری در دنیای واقعی توصیف می کند. ابعاد و اندازه خودرو کاملا بزرگ است و خبرنگار بلومبرگ، ابعاد بی ام و سری 8 را جایگاهی بین پورشه 911 و پورشه پانامرا توصیف می کند. همچنین وی از ترکیب ادوات داشبورد، چراغ های قرار گرفته در درون آن و ارگونومی تجهیزات کابین کاملا رضایت داشته و بی ام و 850i را کاملا مدرن و امروزی توصیف می کند. وی همچنین اعلام می کند که رانندگی با بی ام و M850i کوپه در کوچه ها و خیابان ها، توجه عابران را به شما جلب خواهد کرد. به نظر می رسد بار دیگر شاهد ارایه خودرویی فوق العاده از این شرکت باواریایی هستیم و هم اکنون فروش این خودرو به بازار ایالات متحده آغاز شده است.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/2/8
چرا باید سهم ما ازینجور ماشینا فقط عکساشون باشه؟؟
1398/2/8
چون خودمون خواستم.چون اینقد برای خودمون ارزش قایلیم. دنبال مقصر نگردید ما80 میلیون ایرانی همه مقصریم مهدی جان
1399/1/9
چون که ما میتونیم پیشرفت کنیم اما مانع میشن و نمیزارن میخوان پولیو که برای تولید های ماشین های پیشرفته هزینه میشه بره تو جیب خودشون