موضوعات داغ

فعلا برای خرید خودرو دست نگه دارید

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی اظهار داشت: مجلس با تصویب قانون نظام صنفی در سال ۹۲، مداخله دولت در بازار را کاهش و این وظیفه را به بازار و بخش خصوصی واگذار کرد.
وی ادامه داد: در بحث گشت‌های مشترک نظارت بر بازار، اگر دستگاه‌های مختلف همکاری نکنند به مشکل خواهیم خورد، به عنوان مثال قیمت مرغ در تهران تا ۲۳ هزار تومان نیز رسید که با همکاری سازمان حمایت و وزارتخانه‌های مختلف توانستیم به نتیجه مطلوب برسیم. وی در ادامه افزود: زمانی که عرضه و تقاضا متناسب باشد و این موضوع مدیریت شود، می‌توانیم به شرایط مطلوب برسیم.
رایگانی در ادامه درباره مبارزه با گرانفروشی گفت: رئیس جمهور به ۴ وزارتخانه که مسئولیت بیشتری در مقابله با مبارزه با گرانفروشی دارند دستور داده است تا با این موضوع برخورد جدی شود.
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در پایان درباره قیمت خودرو گفت: در شرایط موجود سودجویان و دلالان اقدام به افزایش قیمت‌ها کرده‌اند و از مردم می‌خواهیم فعلا خودرو نخرند تا شرایط خرید و فروش به حالت عادی بازگردد.

نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/2/14
با این قیمتا اصلا مگه میتونیم بخریم، اخه این چه وضعشه!!!!!!!
1398/2/14
فقط حرف حرف حرف
1398/2/14
اره فعلا دست نگه دارید و نخرید تا یه کم دیگه گرونش کنیم بعد بخرید. زمانی که دلار شد ۶ هزار تومن هم گفتن نخرید ارزون بشه بعد خود بانک مرکزی نرخشو حدود ده هزار تومن اعلام کرد!
1398/2/14
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی اظهار داشت : از مردم می‌خواهیم فعلا خودرو نخرند تا شرایط خرید و فروش به حالت عادی بازگردد.
لطفا یکی واسه من حالت عادی رو تعریف کنه!!!ممنون!
1398/2/14
سلام.
اگه واقعا خون شهدا براتون ارزش داره این متن را منتشر کنید

پارسال برج 9 قیمت ساینا در بازار ازاد 45 میلیون تومان بود ولی من پیش فروش سایپا یک ساینا نوشته بودم و گفتم اشکال نداره من که پیش فروش خریدم حتما ارزانتر برایم تمام خواهد شد. ولی الان قیمت ساینا رسیده به 55 اخه شماها چجور میتونید اون دنیا جواب بدهید و چجور اصلا و با چه رویی نماز می خونید. الهی نابود بشید که مردم را بیچاره کرده اید.

خاک بر سر همه مسئولین
1398/2/14
راست ميگن دلالان قیمتو بالا بردن، البته بزرگترین دلال خودشون و خودروسازانند
وقتی ميگفتند سمند فقط ده پونزده درصدش از خارج مياد..حالا مگه اون ده پونزده درصد، قيمتش چند برابر شد که خودتون قيمت کل ماشینو چند برابر کردین
دروغگو کم حافظه ميشه اینجا بنفعشه
1398/2/14
آقای تعزیرات ما در چند ماه گذشته بغیر از پراید و ۴۰۵ ماشین تولید کردیم؟ واردات ماشین آزاد شده؟ قیمت دلار اومده پایین؟ارزش ریال قراره بره بالا؟ فقط یک دلیل بیار که قیمت باید پایین بیاد
1398/2/15
قطعا خریداری هم هست که فروشنده ها هنوز دارن معامله میکنن و همه ی نمایشگاه ها ی ماشین درحال فعالیت و کار هستن
مگر میشود خریداری نباشد و قیمت هم هر روز بالا برود؟
1398/2/15
پارسال یه بنده خدایی گفت خودرو نخرید دقیقا همین موقع هم بود(اردیبهشت97)!
اون موقع به عنوان مثال ساندرو بود 70 تا 80 تومن الان شده 180 به بالا!!!
ایشون الان اومده میگه دست نگه دارید! احتمالا اردیبهشت 99 همون ساندرو میشه 300 تومن!!!!