موضوعات داغ

انتقاد تند دبیر انجمن واردکنندگان خودرو از مسئولین وزارت صنعت + فیلم

عکس مطلب اول
مهدی دادفر دبیر انجمن واردکنندگان خودرو در یک مصاحبه انتقاد شدیدی از مسئولین وزارت صنعت کرد. مهدی دادفر می گوید که در زمانی که برجام برقرار بود، وزیر صنعت از واگذاری بازار خودرو کشور به رنو و پژو خوشحال بود و سطح خود را پایین آورده بود. دبیر انجمن واردکنندگان در این مصاحبه گفت که پشمک و آدامس در حال حاضر وارد کشور می شود اما هنوز واردات خودرو ممنوع است و از قوه قضائیه خواست رسیدگی کند که مافیای خودرو که باعث بسته بودن واردات شده، را پیدا کند.
دادفر ادامه داد که: "۱۵۰۰۰ خودرو در گمرک نگهداشتید و ۳۰ وارد کننده در زندانند چرا؟ تعهد به مردم بوده چرا عدالت اسلامی اینطوریه؟ شرایط جنگ اقتصادی هست چرا خائن‌ها محاکمه جنگی نمی‌شوند. خودرو مردم زیر باد و باران داره خراب میشه که پراید بشه ۵۰ میلیون تومن"
مهدی دادفر گفت که برای واردات خودرو از اطلاعات تا امنیتی‌ها همه نظارت دارند فقط نیرو دریایی نظارت نداره! پیش‌فروش‌های انجام شده در زمان باز بودن ثبت سفارش قانونی بوده و ممانعتی نداشته و خودروهای داخل گمرک را آزاد کنید.
در فیلم زیر می‌توانید قسمت‌هایی از این مصاحبه را مشاهده کنید:

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/2/16
عبرتها چه فراوان و عبرت پذیران چه اندک...
1398/2/16
شریعتمداری به محض ورود به وزارت صنعت و معدن برنامه های مشکوکی به اجرا گذاشت.البته تسلیم محض کردن کشور به واردکنندگان خودرو در شرایط بیکاری جوانان هم از اساس اشتباه هست.شرکتی که قصد فروش خودرو در کشور را دارند باید کارخانه تاسیس کنند.
1398/2/16
همین واردکننده های خودرو15000شغل برای مردم ایجادکرده بودن.
1398/2/16
اللّهُمَّ اغفِر لِلمُومِنینَ وَ المُومِنَاتِ وَ المُسلِمینَ وَ المُسلِمَاتِ

اَلاَحیَاءِ مِنهُم وَ الاَموَاتِ ، تَابِع بَینَنَا وَ بَینَهُم بِالخَیراتِ

اِنَّکَ مُجیبُ الدَعَوَاتِ اِنَّکَ غافِرَ الذَنبِ وَ الخَطیئَاتِ

وَ اِنَّکَ عَلَی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ بِحُرمَةِ الفَاتِحةِ مَعَ الصَّلَوَاتِ
1398/2/16
چقدر ناشکر
به جاش امنیت داریم خب!