موضوعات داغ

فروش جیلی GC6 به صورت نقدی ویژه اردیبهشت 98 + جدول

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
گروه "خودروسازان بم" ویژه اردیبهشت ماه 98، خبر از شرایط فروش نقدی جیلی GC6 نیوفیس در مدل اکسلنت از تاریخ 15 اردیبهشت ماه لغایت 31 اردیبهشت ماه 98 داده است و مشتریان می توانند بعد از گذشت 1 ماه از ثبت نام، ماشین خود را تحویل بگیرند که در صورت عدم تحویل در موعد مقرر، ماهیانه 1 درصد سود تاخیر به مشتریان تعلق خواهد گرفت.
باتوجه به شرایط فروش اعلامی از سوی شرکت خودروسازان بم که جزییات آن را می توانید در جدول زیر شاهد باشید، خودروی جیلی GC6 اکسلنت در مدل 98 به صورت نقدی ثبت نام خواهد شد که برای خرید مدل 98 قیمت مصوب 145 میلیون تومانی در نظر گرفته شده است، این درحالیست که خودروی جیلی GC6 در فروش فروردین ماه خود به قیمت 138 میلیون تومان ثبت سفارش شده است.

فروش جیلی GC6 به صورت نقدی ویژه اردیبهشت 98

فروش جیلی GC6 به صورت نقدی ویژه اردیبهشت 98


در ادامه بد نیست بدانید که خودروی عرضه شده به مشتریان از مدل "نیو فیس" با ظاهری جذاب تر نسبت به نسخه قبلی خواهد بود که مشتریان می توانند خروجی قدرت 105 اسب بخاری و گشتاور 136 نیوتن متری از موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری آن برای رسیدن به سرعت 172 کیلومتر برساعت و همچنین شتاب صفر تا صد حدودا 13 ثانیه دریافت کنند. تبدیل و انتقال نیروی موتور به سمت چرخ های جلو برعهده جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک خواهد بود که ساخت کشور ژاپن و از نوع اتوماتیک JATCO است.
برای طراحی وساخت این خودروی 1132 کیلوگرمی، به طور کلی از ابعاد 4342 میلی متری برای طول خودرو، ابعاد 1692 میلی متری برای عرض خودرو و همچنین ارتفاع کلی 1435 میلی متری استفاده شده است. از مهم ترین ویژگی های ایمنی اتومبیل هم می توان به تنها 2 کیسه هوای ایمنی برای سرنشینان جلو، سیستم های ترمز و پایداری ABS و EBD، چراغ های مخصوص روز و همچنین سانروف اشاره داشت.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/2/16
حالا هی تا میتونید با این قیمت ها گند بزنید به شرایط بازار امان از روزی که .....
یه آشغال چینی آوردید مونتاژ میکنید با اون رینگ های ضایع و طراحی ضایع ترش فکر کردین آپولو هوا کردین ؟؟ بشینید تا کسی پول به این آشغال بده
1398/2/16
واقعا مملکت بی صاحب یعنی این که ارزون ترین خودروی جیلی باید 145 میلیون باشه. ما داریم تاوان چی رو میدیم واقعا؟
1398/2/17
تاوان به فکر هم نبودن ، تاوان همدل نبودن برای نخریدن و ......
1398/2/18
قیمت که واقعا مسخرس .... از اون مسخرتر اینکه پول کامل رو میدی یک ماه بعد ماشین رو میدن این ی جور دزدی هست تازه اگر سر موعد ندادن هر یک ماه ۱درصد سود میدن ک این ی جور دلالی هست پول تو بانک میزاره ۲۰ درصد میگیره و بعد از چندماه خودرو میدن تازه طرفی ک سوار این چینی ها میشه حس و حال و استایل بنز رو هم میگیره ... لعنت به جماعتی که فقط بفکر خودشون هستن لعنت خدا بر کسانی که خربودن عادتشون هست
1398/2/19
دزدی تو روز روشن یعنی ماهی یک درصد جریمه کسی که خلف وعده میکنه و ماشین تحویل نمیده باید بیشتر از سود بانکی جریمه بده نه ماهی یک درصد ملت رو چی فرض کردید؟؟؟