موضوعات داغ

لاستیک برای تاکسیرانان با قیمت سال ۹۷ توزیع می‌شود

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
مرادعلی امین وند مدیر روابط عمومی سازمان تاکسیرانی اظهار داشت: توزیع لاستیک برای تاکسیرانان با قیمت سال ۹۷ انجام خواهد شد و مشکلی در این زمینه نداریم. وی ادامه داد: دارندگان انواع تاکسی برای دریافت لاستیک با کیفیت روز و قیمت مصوب دولتی می‌توانند به سایت باشگاه رفاه تاکسیرانان تهران taxiclub.tehran.ir مراجعه کنند.
به گزارش خودروبانک و به نقل از عصر خودرو، وی در ادامه بیان داشت: تاکسیرانان می‌توانند با مراجعه به این سایت، تاریخ و نشانی محل دریافت لاستیک را انتخاب کرده و در تاریخ اعلامی با به همراه داشتن اصل و کپی کارت ملی، پروانه هوشمند تاکسیرانی و کارت ماشین، لاستیک خود را دریافت کنند. ثبت نام در این سایت رایگان بوده و دارندگان پروانه هوشمند تاکسیرانی در هنگام دریافت لاستیک فقط بهای لاستیک سال ۹۷ را پرداخت خواهند کرد.
امین وند در ادامه تصریح کرد: از زمان آغاز توزیع لاستیک دولتی ویژه تاکسیرانان برای اولین بار در کشور توسط سازمان تاکسیرانی تهران، بیش از ۶۰ هزار حلقه لاستیک با کیفیت داخلی در قالب یکی از خدمات باشگاه رفاه تاکسیرانان در تهران توزیع شده است.
گفتنی است گه باشگاه رفاه تاکسیرانان تهرانی مدتی پیش توسط شهرداری تهران برای ارائه خدمات رفاهی و حمایتی راه‌اندازی شد. همچنین در تهران حدود ۸۰ هزار تاکسی با کاربری‌ها و خدمات متنوع فعالیت می‌کنند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد