موضوعات داغ

کامیون تسلا سفارش های مشتریان را تحویل می دهد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
اخیرا خودروساز نوآور آمریکایی، تسلا، چندین ویدیو و عکس از کامیون خودران تسلا خود به نمایش گذاشته است که وظیفه تحویل سفارش های مشتریان را بر عهده گرفته است. هدف تسلا از انجام این آزمایش، نشان دادن این مساله است که کامیون تسلا قادر است وظیفه ای که برای آن طراحی شده، یعنی حمل بار را به خوبی و بدون مشکل انجام دهد. همچنین کامیون تسلا با حمل خودروهای مشتریان به اقصی نقاط ایالات متحده و تحویل این خودروها به آنها، نشان می دهد که توانایی مناسبی برای خدمت رسانی به جامعه دارد.
در این عکس ها، مشتریان تسلا که در انتظار تحویل خودروی خود هستند، با مشاهده کامیون تسلا شگفت زده شده و از دریافت خودروی خود با کامیون تسلا، ابراز رضایت می کنند. به طرز شگفت انگیزی، به نظر می رسد کامیون تسلا برای تحویل خودروهای همین شرکت بهینه سازی شده است. به بیان بسیاری از کارشناسان، کامیون نیمه خودران تسلا می تواند آینده صنعت حمل و نقل را تکان دهد. شرکت های مطرح حمل و نقل جاده ای در آمریکا، هزاران دستگاه از این خودرو را سفارش داده اند و به نظر می رسد مشتریان این خودرو تجاری روز به روز بیشتر می شوند.
مطابق اعلام تسلا، نمونه های اولیه این کامیون به 26 دوربین مجهز شده اند تا بتوانند ویژگی های رانندگی خودمختار را برای این کامیون فراهم کند. هنوز ظرفیت عظیم باتری کامیون تسلا ناشناخته باقی مانده، با این حال 4-5 سوپرشارژر برای آن در نظر گرفته شده است که به سرعت می تواند باتری های این کامیون را شارژ نماید. با این حال، هنوز تا ارایه نسخه نهایی، زمان باقی مانده و ممکن است برخی مشخصات این کامیون دستخوش تغییرات شوند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد