موضوعات داغ

طراحی هیوندای توسان جدید، شما را شگفت زده خواهد کرد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
تغییر سبک طراحی هیوندای خبر جدیدی نیست و در چندین ماه گذشته شاهد رونمایی ساخته های جدید هیوندای با سبک جدیدی از طراحی بوده ایم. Sangyup Lee، معاون بخش طراحی هیوندای که سابقه کار در بنتلی و جنرال موتورز را دارد، در این باره می گوید: روش طراحی یکپارچه که در ساخته های اخیر هیوندای نظیر هیوندای سوناتا جدید و هیوندای Venue دیده می شود، سعی بر آن دارد تا به خودروهای معمول، ظاهری آینده نگرانه بدهد. این ظاهر آینده نگرانه ممکن است در نسل آینده هیوندای توسان بسیار بیشتر دیده شود، تا حدی که به گفته لی، مشتری را شگفت زده خواهد کرد.
همانطور که قبلا عنوان شده، قرار است هریک از خودروهای هیوندای در سبک طراحی جدید این شرکت، ظاهری منحصر به فرد داشته باشند و دیگر شاهد یک سبک طراحی کلی برای تمامی محصولات نخواهیم بود، با این حال، یک رابطه کلی بین طراحی ظاهری محصولات جدید هیوندای دیده می شود. سازگاری در ابتدا به وضوح دیده نمی شود، اما هنگامی که با دقت به خودروهای جدید هیوندای نگاه کنید، شباهت هایی را کشف خواهید کرد که اعلام می کند: من یک هیوندای هستم.
هنوز هیچ اعلام رسمی در مورد زمان رونمایی از نسل جدید هیوندای توسان اعلام نشده و این شرکت کره ای قصد دارد تا در سال 2019، مدل فعلی را با برخی بروزرسانی ها نظیر افزوده شدن تجهیزات ایمنی و امکانات جدید کابین، به بازار عرضه خواهد کرد.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/2/20
فعلا که در ایران قیمت توسان نسل قدیم ما رو شگفت زده کرده است!
تعویض لنت ترمز توسان ۲۰۱۶ من از ۳۸۰ هزار تومان به ۲میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسیده است....
جدی جدی به سرم زده یه پراید یا ۲۰۶ بخرم یه مدت با اونا سر کنم.
1398/2/20
اگه مثل سوناتاشون زیبا باشه، سرم رو می کوبم به دیوار.😐
1398/2/21
موافقم . طراحی هیوندای و کیا داره پسرفت میکنه
1398/2/21
قشنگ گفتی خداییش
خخخ
دقیقا
1398/2/21
اینم مثل سوناتا میخوان تر بزنن بره/