موضوعات داغ

شورولت با موتور 1 لیتری!

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
شورولت در نمایشگاه خودروی شانگهای مشخصات نسل جدید سدان کوچک اونیکس Onix را منتشر کرد. این مدل مخصوص بازار چین است و مدل فعلی آن با قیمت 14 هزار دلار در این بازار موجود است. این خودرو با همکاری سایک موتور GM در چین تولید خواهد شد و یک تیپ اسپرت جدید با نام Redline نیز برای آن در نظر گرفته شده است.
این مدل از جلوپنجره ای بزرگ که درون آن یک خط قرمز قرار دارد بهره می برد و رنگ قرمز در بخش های دیگری مثل آینه های جانبی نیز دیده می شوند.
به گفته ی شورولت اونیکس جدید از نظر فضای سرنشینان عقب بهترین در کلاس خود است و 22 محفظه ی مختلف برای قرار دادن وسایل درون اتاق دارد. فضای صندوق عقب این خودرو نیز 469 لیتر است.

شورولت اونیکس

شورولت اونیکس

شورولت اونیکس جدید اولین محصول شورولت است که روی پلتفرم جدید جنرال موتورز با نام GEM ساخته می شود. موتور این خودرو با کد اکوتک 325T دارای 3 سیلندر و 1 لیتر حجم است و به کمک توربو می تواند 123 اسب بخار قدرت و 180 نیوتون متر گشتاور تولید کند.
گربکس 6 دنده ی این خودرو از نوع اتوماتیک بوده و به سیستم استاپ استارت نیز مجهز است. شورولت مدعی است که مصرف ترکیبی این خودرو تنها 4.9 لیتر در هر 100 کیلومتر است و می تواند نمره ی 6 استاندارد آلایندگی چین را دریافت کند.

شورولت اونیکس

شورولت اونیکس

از امکانات شورولت اونیکس می توان به اپل کارپلی، سیستم مالتی مدیا MyLink، سیستم کمکی رانندگی Xiao O، نمایشگر 3.5 اینچی مقابل راننده، فرمان چرمی، صندلی های اسپرت و سیستم تصفیه هوای کابین اشاره کرد.
امکانات ایمنی این خودرو هم شامل ترمز ABS، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل پایداری، EBD، سیستم ترمز سربالایی، دوربین دید عقب، سنسور دنده عقب، سنسور فشار باد تایرها و صندلی های ایزوفیکس هستند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/2/26
اگه ی سری اتفاقات نمی افتاد....الان ماهم ب جای پراید بهتر از اینو داشتیم
1398/2/26
با دیدن این خودروهای زیبا و ایمن و کم مصرف و در عین حال ارزان قیمت به
این نکته پی می بریم که هیچوقت خودروساز نبوده ایم و در اینده هم نخواهیم شد!!