موضوعات داغ

آیا کادنزا از تسلا بهتر است؟

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
یکی از نمایندگی های کیا موتورز در برندون ادعا می کند که کیا کادنزای مدل 2019 خودرویی بهتر از تسلا مدل 3 است و برای چنین ادعای سنگینی دلایلی هم دارد! پیش از پرداختن به این مقایسه باید در ابتدا یادآوری کنیم که تسلا مدل 3 و کیا کادنزا رقبای مستقیم یکدیگر در بازار نیستند و تسلا مدل 3 خودرویی کوچک تر از کادنزا است. تسلا مدل 3 یک خودروی تمام الکتریکی است ولی کیا ادعا می کند که کادنزا با هر باک می تواند مسافت بیشتری را طی کند. در دنیای واقعی شاید کمتر کسی پیدا شود که بین کادنزا و تسلا مدل 3 دو دل باشد و معمولا مشتریانی کاملا متفاوت دارند به همین دلیل به نظر می رسد هدف این نمایندگی کیا از مطرح کردن چنین صحبت هایی استفاده از شهرت تسلا در مطبوعات برای تبلیغ کادنزا باشد.

برای شروع باید اشاره کنیم که تسلا مدل 3 اولین خودروی الکتریکی ارزان از این شرکت است و فضای بار زیاد و شعاع حرکتی بسیار خوبی را ارايه می دهد اما در عوض امکانات رفاهی زیادی ندارد. در سمت دیگر کیا کادنزا 209 یک خودروی سدان بزرگ با امکانات استاندارد زیاد و باک بنزین بزرگ است که می تواند مسافت زیادی را با یک باک طی کند.

از نظر قیمتی نیز کادنزا با قیمت پایه ی 33 هزار دلاری ارزان تر از تسلای 35 هزار دلاری است. کیا همچنین قدرت بالاتر و شتاب بهتری دارد. گارانتی کیا نیز بهتر از تسلا بوده و با یک بار سوخت گیری می توانید با آن تا 685 کیلومتر را طی کنید.
در بخش امکانات استاندارد، کیا دارای صندوق عقب هوشمند، تودوزی چرمی، سانروف برقی، دوربین 360 درجه و بسیاری امکانات دیگر است.

به خصوص اگر لیست آپشن های دو خودرو را کنار هم بگذارید کیا کادنزا دست بالاتر را در رقابت خواهد داشت. با اینکه پس از ذکر کردن این موارد نیز به نظر می رسد که کمتر مشتری تسلا حاضر باشد که سفارش مدل 3 خود را لغو کرده و به سمت کادنزا برود اما کیا به خوبی توانسته نقاط قوت خود را به رخ تسلا بکشد و در تبلیغات خود موفق عمل کرده چون این روزها تسلا در صدر همه ی اخبار است و اگر شما با تسلا رقابت کنید خودروی شما نیز بیشتر دیده خواهد شد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/2/27
من شخصا طرفدار کادنزا همیشه بودم از زمان عرضه اولین نسلش واقعا ماشین خوب و دوست داشتنی هستش البته رقبای خوبی هم مثل اریون یا همون کمری 6سیلندر و از برند های دیگه داره اونا هم عالی هستن در مقایسه با تسلا مشخصا برتری داره ولی تسلا برند خیلی خوبی هستش واقعا هیچ ایرادی نمیشه گرفت بهش حتی ضعیف تر هم باشه اعتماد بیشتر بهش میکرد شاید کمتر باشه ولی اوکی هستش ماشین بی هزینه ای هستش تسلا از ارزون ترین تا گرون ترینش
1398/3/1
قطعا کیا کادنزا بهتره