موضوعات داغ

تخفیف 300 میلیون تومانی هوندا به مشتریان NSX!

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
هوندا اعلام کرده است که در بازار ایالات متحده آمریکا برای مشتریان آکورا NSX یک تخفیف 20 هزار دلاری (یعنی بیش از 300 میلیون تومان!) را لحاظ خواهد کرد. این خودروساز ژاپنی اعلام کرده است که این تخفیف در تمامی مدل های 2019 این خودرو اعمال خواهد شد و مشتریان نیز بسته به اینکه بر اساس چانه زدن قیمت خودرو را چقدر با نمایندگی طی کنند می توانند از این تخفیف 20 هزار دلاری استفاده کنند.
قیمت مدل پایه ی آکورا NSX از 159 هزار دلار شروع می شود. اگر مشتریان بتوانند با چانه زدن با نمایندگی این قیمت را تا 150 هزار دلار پایین بیاورند سپس با استفاده از تخفیف 20 هزار دلاری هوندا می توانند NSX را به قیمت 130 هزار دلار بخرند.
آکورا این برنامه ی تخفیف ویژه را تا سال 2020 حفظ خواهد کرد و به این ترتیب کسانی که هنوز NSX را نخریده اند یک سال وقت دارند تا خودرو را با تخفیف خریداری کنند.
فروش آکورا NSX در بازار آمریکا خیلی خوب نیست و به نظر می رسد که هدف هوندا از اعلام این تخفیف افزایش فروش این خودرو باشد. در سال 2018 تنها 170 دستگاه از این خودرو در آمریکا فروخته شد که در مقایسه با 581 دستگاه سال 2017 کاهش چشمگیری داشته، حتی در سال 2016 هوندا تعداد بیشتری NSX را فروخته بود که معادل 269 دستگاه بودند.
هوندا در مدل 2019 NSX اصلاحاتی را روی این خودرو ایجاد کرده است، این تغییرات شامل تایرهای جدید کنتیننتال با چسبندگی بالا، میل موجگیرهای بزرگتر در جلو و عقب، بوش های قوی تر در تعلیق عقب و آپدیت نرم افزاری سیستم چهارچرخ محرک، سیستم فرمان و کمک فنرهای فعال این خودرو هستند. آکورا NSX مدل 2019 در پیست سوزوکا 2 ثانیه رکورد بهتری را از مدل قبلی ثبت کرده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/2/29
رقابت در مملکت ما برای فروش و قیاس با ژاپن!! خدایا چرا ساکتی؟!