موضوعات داغ

مشتریان تسلا در چنگال پورشه!

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
در حالی که پورشه اولین محصول تمام الکتریکی خود یعنی تایکان را هنوز به بازار نفرستاده است خریداران تمایل زیادی به این خودرو نشان داده اند و سفارشات زیادی برای این خودرو به ثبت رسیده است. به گفته ی مدیر بخش آمریکایی پورشه اگر تمامی کسانی که تایکان را رزرو کرده اند خودروی خود را دریافت کنند پورشه به اندازه ی یک سال تولید این مدل را فروخته است.
کلاوس زلمر همچنین عنوان کرد که بیش از نیمی از کسانی که تایکان را رزرو کرده اند قبلا هیچ مدلی از پورشه را نداشته اند و این نشان می دهد که مشتریان برندهای دیگر مانند آئودی، مرسدس بنز و بی ام و نیز به سمت این خودرو جذب شده اند. همچنین آمارها نشان می دهند بخش بزرگی از خریداران تایکان خود از مشتریان تسلا بوده اند که یا قصد دارند تسلای خود را با پورشه تایکان جایگزین کنند یا اینکه پورشه تایکان را در کنار تسلای خود داشته باشند. در حالی که به نظر می رسد با ورود به بازار تایکان رقابتی دیدنی بین این خودرو و تسلا مدل اس شکل بگیرد اما پورشه یک رقیب دیگر هم خواهد داشت که آئودی e-Tron GT نام دارد.
در این مورد زلمر گفته است که نگرانی چندانی از بابت آئودی وجود ندارد چون برای مثال اگر شما پورشه ماکان را که از پلتفرمی مشترک با آئودی برخوردار است رانده باشید متوجه خواهید شد که خودرویی کاملا متفاوت است و شباهتی به آئودی ندارد.
در حالی که آئودی خود خودرویی توانا و لذت بخش برای رانندگی است زلمر وعده داده است که پورشه تایکان خودرویی به مراتب اسپرت تر است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد