موضوعات داغ

حمایت از رونق تولید و حفظ نیروی انسانی را ادامه دهید

عکس مطلب اول
شورای اسلامی کار بهمن موتور و جمعی از کارگران این مجموعه با اشاره به شرایط سخت تحریم های بین المللی از سوی دشمنان نظام و استکبار، ضمن تشکر از مدیریت شرکت در زمینه حفظ نیروی انسانی این مجموعه ، به درک شرایط حساس جامعه و دفاع از تمامی کارگران تاکید کردند و خواستار حمایت جدی تر از صنعت و رونق تولید داخل شدند.

متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:
تاثیر تحریم‌‌ها بر صنایع بزرگی مانندِ فولاد، پتروشیمی، معادن، نفت، گاز و آلومینیوم انکار ناپذیر است. لذا صنعت خودروسازی و قطعه سازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
طی سال گذشته تعداد بسیار زیادی از کارگران فعال در صنایع مختلف و علی الخصوص صنایع قطعه سازی و خودروسازی بیکار شده اند و اما در گروه بهمن با وجود فشارهای ناشی از تحریم ها از جمله افزایش قیمت ارز و کاهش تولید تمام تلاش خود را به کار گرفته تا کارگران خود را حفظ کرده و همچنان برای ادامه تولید با مشکلات موجود می جنگد.
در شرایط فعلی و با وجود مشکلاتی از قبیل عدم ارسال قطعات سفارش گذاری و خریداری شده، مسئولین این شرکت درحال انجام پیگیری های لازم به منظور ایفای تعهدات خود می باشند و شتابزدگی در تصمیم گیری ها و تحت فشار قرار دادن شرکت ها نه تنها مشکلی را حل نمی کند بلکه اشتغال 4000 نفر از کارگران زحمتکشی که در این کارخانه مشغول به کار هستند را به خطر می اندازد.
لذا مستدعی است مسئولین قضایی در زمان تصمیم گیری و در راستای حمایت از صنعت و رونق تولید داخل، صنایع تولیدی و اشتغال کارگران مشغول به کار در این مجموعه را در نظر داشته باشند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/2/29
چرا یه نفر تاریخ امضاش 22 ام هس ولی بقیه 29 ام هست و این نامه 29 ام صادر شده :\
همیشه یه دزد پشت یکی دیگه قایم میشه.به کام مدیران به اسم کارگران