موضوعات داغ

آئودی A4 مدل 2019 رونمایی شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
آئودی از نسل کاملا جدید A4 رونمایی کرد. این محصول پر فروش آئودی در بخش های طراحی، فنی و فناوری کاملا متحول شده است. در بخش طراحی بیرونی می توان الهام گیری از مدل A6 جدید را در این خودرو دید. چراغ های جلو جدید و از نوع LED هستند و جلوپنجره ای جدید هم برای A4 طراحی شده است. سپر جلو نیز طرحی جدید دارد و ورودی های هوا را درون خود جای داده است.
در نمای جانبی گلگیرها با مدل فعلی فرق دارند و خطوطی تیز تر دیده می شوند.

آئودی A4

آئودی A4

در بخش عقبی نیز گویی با یک A6 کوچک تر سر و کار داریم. چیدمان داخلی چراغ های عقب LED در A4 نیز نسبت به قبل تغییر کرده اند. برای نمای بیرونی این خودرو سه تیپ پایه، Advanced و S لاین در نظر گرفته شده اند و امکان انتخاب 12 رنگ برای بدنه نیز وجود دارد.

آئودی A4

آئودی A4

تغییرات درون کابین گسترده تر هستند و در بدو ورود نمایشگر 10.1 اینچی بزرگ روی داشبورد جلب توجه می کند. برای کنترل این نمایشگر دیگر خبری از جوی استیک چرخشی روی کنسول مرکزی نیست و قابلیت لمسی دارد.
این خودرو از فناوری خواندن تابلوهای جاده برخوردار است و می تواند با خواندن تابلوها هشدارهای لازم را به راننده بدهد.

آئودی A4

آئودی A4

این خودرو در بازار اروپا با 6 موتور مختلف توربو عرضه خواهد شد که از موتور 4 سیلندر بنزینی شروع شده تا دیزلی V6 را شامل می شوند. سه موتور از این شش موتور از نوع هیبرید هستند و سیستم هیبریدی کوچک آنها توانسته مصرف سوخت را 3 دهم لیتر در هر 100 کیلومتر کاهش دهد.
آئودی مدل S4 و S4 آوانت را نیز با موتور 3 لیتری بنزینی تولید خواهد کرد که 348 اسب بخار قدرت و 500 نیوتون متر گشتاور دارد. مدل دیزلی این خودرو نیز با کد S4 TDI عرضه خواهد شد که 341 اسب بخار قدرت و 700 نیوتون متر گشتاور دارد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد