موضوعات داغ

کاهش ادامه دار قیمت خودرو در بازار + جدول

عکس مطلب اول
بازار خودروی کشور در چند روز اخیر به نقطه اوج خود رسید و حالا روند نزولی در پیش گرفته است تا بار دیگر شاهد سقوط قیمت پراید به زیر 50 میلیون تومان باشیم، ولی خب همچنان قیمت 49 میلیون و 400 هزار تومانی اتومبیل در روزی که گذشت برای خودروی پراید همچنان بالا خواهد بود و این انتظار وجود دارد که قیمت خودرو در بازار کشور به قیمت اعلامی از سوی خودروسازان نزدیک و نزدیک تر شود.
حال امروز در خودروبانک، سعی داریم مروری کوتاه بر روی آخرین قیمت خودروهای تولید داخل داشته باشیم که در روز گذشته با کاهش ادامه دار قیمت همراه بوده است و آن را می توانیم متاثر از کاهش نرخ ارز در بازار کشور بدانیم. گفتنی است که قیمت های ذکر شده به گزارش خودروبانک و به نقل از پایگاه خبری "باشگاه خبرنگاران"، مربوط به آخرین قیمت بدست آمده از خودروهای داخلی می شود که در ادامه توجه شما را به جزییات آن جلب می کنیم.

کاهش ادامه دار قیمت خودرو در بازار

کاهش ادامه دار قیمت خودرو در بازار

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/3/1
لطفا قیمت نگذارید ... لطفا ...
1398/3/1
کاهش ادامه دار!جالبه.
1398/3/1
همتون یه مشت دزد سر گردنه این کاری کردین یه کارمند با یه حقوق ثابت واسه یه ماشین 5 سال نصف حقوقش اگر تازه بتونه پس انداز کنه تا بتونه پراید بگیره!!!
1398/3/1
امیدوارم هرچه زودتر ایران‌خودرو و سایپا ورشکست شن و به خاک سیاه ببینم. #زالو های کثیف
1398/3/1
زمانی کلمه کاهش رو به کار ببرید که پارس 100 میلیونی برگرده به زیر 60 تومان
شما رسانه ها لطفا به این سیاست های کثیف دولتی دامن نزنید
1398/3/1
آدم با دیدن این قیمتا واقعا میخواد گریه و زاری کنه!!!!!!!!!! خدایا تا کجا اینقدر ظلم و نا عدلی .
1398/3/3
تا وقتی که مردم برای خودشون و بقیه ارزش قائل بشن و هرچی گرون میشه صف نکشن و اجازه ندن این آشغال سازها هر جوری دلشون میخواد رفتار کنن