موضوعات داغ

ترخیص یک هزار و ۴۹۵ دستگاه خودرو از گمرکات جنوب

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و خمیر درباره خودروهای دپو شده در گمرکات کشور اظهار داشت: از زمان ابلاغ بخشنامه ترخیص، یک هزار و ۱۹۸ دستگاه خودرو از بندر شهید باهنر ترخیص شدند. البته در بندر شهید باهنر ۲ هزار و ۶۲ دستگاه خودرو وجود دارد که باید سریعتر تعیین تکلیف شوند.
به گزارش خودروبانک و به نقل از عصر خودرو، وی ادامه داد: همچنین از زمان ابلاغ بخشنامه ترخیص، ۲۴۳ دستگاه خودرو از بندر شهید رجایی خارج شدند و ۹۱ دستگاه دیگر در حال ترخیص می‌باشد.
مرادی در ادامه افزود: در بندر لنگه نیز ۵۴ دستگاه ترخیص و ۱۲ دستگاه دیگر در جریان ترخیص هستند.
خودروهای رسوب شده در گمرک تعیین تکلیف شوند
عضو کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر تعیین و تکلیف هر چه سریعتر خودروهای موجود در گمرک، بیان داشت: اگر چه ترخیص این خودروها تاثیری در ساماندهی بازار و کاهش قیمت‌ها ندارد، اما سرمایه مردم است و باید سریعتر تعیین تکلیف شوند.
وی در ادامه تصریح کرد: برای ساماندهی بازار خودرو و کاهش قیمت‌ها، خودروسازان باید کیفیت تولیدات خود را افزایش دهند و هم عرضه محصولات را بیشتر کنند.
تمایل مردم به آزادسازی واردات خودرو
نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و خمیر در مجلس گفت: از آنجا که قیمت محصولات داخلی بالا و کیفیت پایین است، مردم مایل به واردات خودرو هستند تا بتوانند خودروی با کیفیت استفاده کنند.
وی در پایان بیان داشت: در شرایط فعلی خودروسازان پول‌های هنگفتی از مردم دریافت کرده‌اند، اما محصول بی‌کیفیت تحویل می‌دهند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد