موضوعات داغ

استارتاپ چارچرخ ، حلال مشکل امداد خودروهای غیر مجاز

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
مطابق تجربه نگارنده و بسیاری از خوانندگان، تاکنون تماس های بسیاری از سوی امداد خودروهای مختلف دریافت کرده ایم که اکثر آنها پس از درخواست مشتری برای ارایه اطلاعات جدی تر، از پاسخ دادن طفره می روند. همچنین این امداد خودروهای رنگارنگ که همچون قارچ در سراسر کشور رشد کرده اند، تاکنون قربانیان بسیاری را از بین مردم گرفته اند و با وجود اجرای برنامه های مختلف، تاکنون این مشکل لاینحل باقی مانده است.
حال گویا یک استارتاپ به نام چارچرخ، قصد دارد با ورود به این عرصه، برای حل مشکلات امداد خودرو در کشورمان تلاش کند. چارچرخ در حقیقت یک واسطه است که مابین امدادخودروها و مالکین قرار گرفته و در عین ارایه آموزش های لازم برای امداد خودروها و چک کردن دایم کیفیت آنها، امکان دسترسی خدمات ارزشمند خودرویی را برای مالکین فراهم می سازد. این استارتاپ توسط تیمی از فارغ التحصیلان بهترین دانشگاه های تهران توسعه یافته و روند کاری آن، شباهت به تاکسی های اینترنتی دارد.
استارتاپ چارچرخ

استارتاپ چارچرخ


به بیان مسئولان استارتاپ چارچرخ ، عضویت رانندگان امداد در چارچرخ، علاوه بر افزایش درآمد ناشی از تماس های روزانه، مزایای دیگری همچون دریافت مجوز و دریافت اطلاعات و آموزش های حرفه ای جدید را برای آنها به همراه خواهد داشت. برای مالکین خودروها نیز بهتر است به جای تماس با امداد خودروهای رنگارنگ، که معمولا ارتباط یکطرفه با مشتری دارند، از خدمات شرکتی که کنترل کیفی بر پرسنل اش اعمال می کند، استفاده کنند. فعالیت چارچرخ تنها محدود به امدادخودروها نمی شود و تعمیرگاه ها نیز می توانند با دریافت مجوز، به عضویت این استارتاپ در آیند. این استارتاپ فعالیت خود را با 150 امدادخودرو در شهر تهران آغاز کرده و اپلیکیشن آن، از طریق گوگل پلی و کافه بازار در دسترس مخاطبین قرار گرفته است. همچنین علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر، می توانند به وب سایت http://www.4charkhapp.ir/ مراجعه کنند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد