موضوعات داغ

قیمت جدید ولا V5 اتوماتیک از سوی خودروسازان راین اعلام شد + جدول

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت خودروسازان راین برای عرضه خودروی سدان اقتصادی "ولا V5" به مشتریان خود، قیمت جدید آن را در نسخه اتوماتیک اعلام کرده است و حالا در فروش ویژه خردادماه امسال، مشتریان با پرداخت قیمت حدودا 115 میلیون تومانی امکان ثبت سفارش و خرید این اتومبیل را خواهند داشت.
در ادامه جهت یادآوری بد نیست بدانید که پیشرانه این سدان اقتصادی دارای حجم 1.5 لیتر بوده و قادر به تولید 97 اسب بخار قدرت است که در کنار وزن نه چندان زیاد 1070 کیلوگرمی آن، می تواند مصرف سوخت حدودا 6.1 لیتری به ازای کارکرد 100 کیلومتر داشته باشد. گفتنی است که این خودرو در نسخه اتوماتیک با گیربکس 4 سرعته خودکار و فرمان برقی به مشتریان عرضه خواهد شد.
از امکانات رفاهی و آپشن های مهم این خودرو نیز می توان به کیسه های هوا راننده و سرنشین جلو، قفل کودک درب های عقب، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر، قفل مرکزی با کنترل از راه دور، سیستم تهویه مطبوع دستی، کمربندهای ایمنی جلو با سیستم پیش کشنده و قابل تنظیم ارتفاع و... اشاره کرد.
حال قیمت این خودرو درحالی آذرماه سال گذشته از سوی خودروسازان راین حدود 94 میلیون و 500 هزار تومان اعلام شده بود که حالا با افزایش حدودا 20 میلیون تومان همراه شده و قیمت مصوب آن به 115 میلیون تومان رسیده است.

قیمت جدید ولا V5 اتوماتیک

قیمت جدید ولا V5 اتوماتیک

نظرات کاربران

17 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/3/8
والا !!!!!!! در موردش سرچ کردم گوگل هنگ کرد. اصلا بجز در ایران در هیچ جای جهان همچین چهار چرخی وجود خارجی نداره.
1398/3/8
این لگن رو کی میخره ، کلا توهم زدن خخخخ
1398/3/8
چه اسم مسخره ای داره!!!!! با اون مشخصات قیمتش خیلی زیاده
1398/3/8
تا جایی که من میدونم این ماشین یکی از نا امن ترین و خطرناک ترین خودروهای چینی ساخته شده هست که جان سرنشینان به شدت در خطره
1398/3/8
یادمه 35 میلیون بود کسی نگاهش هم نمی کرد الانم فقط قیمت زدن واقعا زشته و کیفیتش هم خیلی پایین قیمتش خیلی مسخره است
1398/3/8
اخه چرا پول دلار حاصل از فروش نفت را صرف واردات خودروهایی چنین بیکیفیت
و بی نام و نشان می کنید!؟در هند و ترکیه و اندونزی و....به تولید خودروهای تویوتا
و هوندا و فیات مشغول هستند و اینجا هم با مدیریت اقایان خودروی ولا !!
1398/3/8
باید به خرید همینا عادت بکنیم منم یادمه یه زمانی دوستم دنبال اپتیما کم کارکرد با قیمت 120 میلیون بود اما الان اینو نخری دو حالت داره یا پول داری میری یه ماشین بهتر با قیمتی بالاتر میخری یا نمیخری و بی وسیله میمونی.
1398/3/8
من حاضرم باجاج ns سوار شم ولی اینو نه
1398/3/8
انقد شل مخ داریم که میرن میخرن تازه از الان یه گوسفند نذر کردن تا بتونن بخرنش این لگنو
1398/3/8
همچین لگن های بی هویتی را فقط در ایران میشه پیدا کرد! کشوری که زمانی در ان خودروهای امریکایی مثل کادیلاک مونتاژ میشد یا در سالهای گذشته خودروهایی تقریبا به روزی مثل ماکسیما مزدا یا زانتیا 206 بود. چه کردیم با خودمان که کشوران شده جولانگاه این اشغال های چینی؟!
1398/3/9
باز هم بگین قیمتها کاهش خواهد یافت فعلا که کارخانه های قیمتها رو افزایش می دهند.
1398/3/10
حالا این آشغال چی هست که قیمتشو میبرن بالا.ارزونم بود کسی نگاش نمیکرد.
1398/5/3
سلام دوستان، ، فکر کنم من اولین کسی بودم که حاضر شده این ولا v5. رو بخرم.، راستش خیلی خیلی هم راضی هستم ازش،، من قبلا پرشیا، آوانتا، و خیلی از ماشین ها ایرانی و خارجی را داشتم و این خودرو ولا v5 هم نسبت به قیمت و امکاناتش خیلی خوب و عالی هستش،، الان من دوسال هستش که خریدم خیلی هم ازش راضی هستم،، و خوشحالم که پولم رو دور نریختم لطفا از وسایل نقلیه ای که اطلاعات ندارید بیخودی بدگویی نکنید،،، متاسفانه من تویه شهری که این ماشین رو خریدم،، نمایندگی مزخرف داره،،، ولی ماشین ولا در حد خودش ماشین فوق العاده زیبا و بی سرو صدای هستش،،
1398/9/24
سلام دوستان
من این ماشین را خریدم نسبت به خودروها ی تو این رنج واقعا مناسب است ضمنا این خودرو از شرکت بنام گریت وال
چین است که بسیار معروف است
خودرو دارای طرح قدیمی است اما رانندگی و قدرت نسبتا خوب می‌باشد در کل بنده راضی هستم
1398/12/22
سلام دوستان
من دنده اتومات این ماشین رو دارم.قبلا برلیانس 330 اتومات داشتم این ماشین نسبت به برلیانس طراحی زیبایی نداره اما زیر پاش در حد همونه .قدرت موتورش نسبت به مصرف سوختش که 6 هست بسیار عالیه.سواری نرمی داره .در کل ازش راضیم
1399/2/31
دوستان من این ماشینو خریدم واااقعااا ماشین خوبیه توجاده باپارس برابری میکنه توسربالایی ماشین ایرانیاب گردشم نمیرسن.واقعا زیرپا خوبی داره نسبت ب قیمتش.اسپرتش کنی خیلی قشنگ میشه
1400/3/3
اگه این خودرو را بخرید از موارد زیر گذشت کردید
امنیت ...کیفیت...هزینه نگهداری کم..ظاهر..خودرو های بهتر