موضوعات داغ

با تریلر فصل 27 تخت گاز و تغییرات آن همراه باشید + فیلم

عکس مطلب اول
از وقتی که سه مجری اصلی و محبوب برنامه تخت گاز یعنی "جرمی کلارکسون"، "ریچارد هموند" و "جیمز می" به همراه تهیه کننده برنامه های خود یعنی "اندی ویلمن" از برنامه تخت گاز جدا شدند، این برنامه خودروی محبوب بریتانیایی برای هر فصل خود با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم کرده است و این مشکلات بعد از گذشت 5 فصل همچنان پابرجاست و با جدا شدن "مت له بلانک" بعد از ضبط فصل 26 و همچنین حذف "روری رید" به عنوان یکی از مجریان اصلی این برنامه، تهیه کننده برنامه مجبور شده است افراد جدیدی به فصل جدید خود اضافه کند که در جدیدترین تریلر فصل 27 تخت گاز می توانید شاهد آنان باشید.
باتوجه به جدیدترین تریلر منتشر شده از فصل 27 برنامه تخت گاز، خوشبختانه همچنان شاهد جذابیت و تنوع خودروهای حاضر در برنامه و شیرین کاری های آنان خواهیم بود، اما باید تا شروع فصل جدید صبر کنیم و ببینیم که مجریان جدید این برنامه تا چه اندازه استعداد خود را در دل مخاطبان می کارند و بازخورد بینندگان از اجرای آنان چگونه خواهد بود.
لازم به ذکر است که یکی از مجریان جدید این برنامه "پدی مک‌گینس" متولد 14 اوت 1973 میلادی، بازیگر کمدی، شخصیت تلویزیونی و همچنین یک خواننده انگلیسی است که برای حضور خود در شبکه های "بی بی سی"، "ITV" و همچنین "کانال 4" و همچنین نقش آفرینی در مجموعه های تلویزیونی Take Me Out و یا Benchmark به شهرت رسیده است.
دومین مجری جدید برنامه تخت گاز هم می تواند "اندرو فلینت‌آف" متولد 6 دسامبر سال 1977 میلادی باشد که در واقع یکی از بازیکنان مطرح کریکت در کشور انگلستان به شمار می آید و حالا آماده شده تا در فصل جدید برنامه تخت گاز هنرنمایی کند و استعداد خود را برای جذب مخاطبان محک بزند. در ادامه می توانید جدیدترین تریلر منتشر شده از فصل 27 برنامه تخت گاز را در خودروبانک شاهد باشید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد