موضوعات داغ

ایده‌آل نبودن طرح جدید نوسازی ناوگان تاکسیرانی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین اظهار داشت: اتحادیه تاکسیرانی کشور در چند روز گذشته برای نوسازی 10 هزار خودروی فرسوده، سهمیه 10 هزار خودرو سمند و پژو را به صورت نقدی از شرکت ایران‌خودرو دریافت کرده که با شرایط جدید این طرح برای متقاضیان مطلوب نیست.
به گزارش خودروبانک و به نقل از عصر خودرو، وی ادامه داد: قیمت پایه در نظر گرفته شده برای سمند 78 میلیون تومان و برای پژو 60 میلیون تومان است. این قیمت‌ها با توجه به شرایط اقتصادی موجود و اینکه تاکسیرانان از اقشار متوسط و حتی آسیب‌پذیر جامعه محسوب می‌شوند، اصلا عادلانه نیست. با این شرایط گویا خودروسازان کشور تمایلی به ارائه خدمات به حوزه حمل و نقل عمومی ندارند و بیشتر علاقمند به فروش محصولات خود به افراد شخصی هستند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی استان قزوین در ادامه بیان داشت: هنوز سهمیه استان‌ها از محل دریافت 10 هزار خودرو اعلام نشده، اما متقاضیان در استان قزوین با مراجعه به سازمان و بخش صدور پروانه، اقدام به ثبت نام اولیه کنند. همچنین در استان قزوین پیش از این 200 متقاضی در قزوین برای نوسازی تاکسی ثبت نام کرده بودند و یک هزار و 100 تاکسی نیز متقاضی نوسازی هستند.
اسماعیل عرشیان در پایان تصریح کرد: مدل تاکسی متقاضیان دریافت نقدی خودروهای نقدی ایران‌خودرو باید قبل از سال 87 باشد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد