موضوعات داغ

تبدیل سوبارو کراس ترک به خودرو بیابانی

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
سوبارو کراس ترک به عنوان یکی از بهترین شاسی بلندهای ترکیبی بازار شناخته می شود و برخلاف بسیاری از رقبا، قابلیت آفرود مناسبی دارد. با این حال، هیچگاه این خودرو نمی تواند مسافتی 800 کیلومتری را در کویر بپیماید. خب، اکنون یک سوبارو کراس ترک تغییر یافته داریم که می تواند این مسافت را پیمایش کند.
این مقایسه بین سوبارو کراس ترک و خودرو بیابانی سوبارو، کار درستی نیست، چرا که این خودرو به جز نام هیچ وجه مشترکی باهم ندارند. سوبارو کراس ترک بیابانی، در جریان یک مسابقه باجا متولد شده و به سیستم تعلیقی مجهز است که ویژه سفرهای طولانی در کویر طراحی شده است. علاوه برآن، سوبارو کراس ترک باجا از رنگ آمیزی کلاسیک سوبارو بهره مند است. این خودرو مجهز به یک پیشرانه 2.5 لیتری تنفس طبیعی باکسر بوده که قادر است در حدود 300 اسب بخار قدرت تولید کند و به خوبی در برابر ورود اجسام خارجی محافظت می شود.
سازنده سوبارو کراس ترک بیابانی، فردی به نام کرافورد است که اعتقاد دارد سوبارو همواره موتورهای فوق العاده ای را برای مسابقات تولید می کرده، اما اکنون این پیشرانه ها در خودروهای شاسی بلند ترکیبی استفاده می شوند. هدف من از ساخت کراس ترک بیابانی، عملی کردن این ایده بوده است که استفاده از موتورهای معمول سوبارو در خودروهای باجا، نتیجه ای فوق العاده در بر دارد و این موتورها دوامی بیش از حد معمول دارند. مسابقات باجا 500 سال 2019 از شنبه اول ژوئن در مکزیک آغاز می شود و شامل یک مسیر خارج جاده ای 783 کیلومتری در شبه جزیره باخا در مکزیک خواهد بود و سوبارو کراس ترک بیابانی، برای دفاع از عناوین کسب شده توسط خودروهای سوبارو در دوره های قبلی در این رقابت شرکت می کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد