موضوعات داغ

واکنش پلیس به نمایش مکان استقرار خودروهای پلیس و دوربین‌ها بر روی مسیریاب‌ها

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
سردار سیدکمال هادیان‌فر رئیس پلیس راهور درباره نمایش مکان استقرار خودروهای پلیس و دوربین‌های نظارتی بر روی مسیریاب‌های ایرانی اظهار داشت: این موضوع تخلف نبوده و خود پلیس این اطلاعات را در اختیار این مسیریاب‌های ایرانی قرار داده تا آنها این امکانات را بر روی اپلیکیشن‌های خود فعال کنند.
به گزارش خودروبانک و به نقل از تسنیم، وی ادامه داد: پلیس به هیچ عنوان قصد غافلگیری و کمین کردن برای مردم را ندارد و رانندگان باید بدانند که در چند کیلومتر جلوتر پلیس یا دوربین مستقر است.
سردار هادیان‌فر در پایان بیان داشت: با دو اپلیکیشن مسیریاب ایرانی "بلد" و "نشان" برای فعال شدن مکان استقرار پلیس و دوربین‌ها تفاهم‌نامه امضا شده است. همچنین راننده باید بداند پلیس در مسیر مستقر است تا مدیریت سرعت انجام داده و به کنترل رفتار خود بپردازد.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/3/18
یعنی این همه دروغ گفتن اوج وقاحت هست
اکثرا خودروها ی پلیس برای سرعت کمین میکنند فقط هم سرعت و بعد هم با کوچک ترین اختلاف جریمه می‌کنند
1398/3/18
به نظر یک چیز منطقی هست که بدونیم کجا پلیس هست کجا نیست ولی من بارها دیدم پلیس ها واقعاً کمین وامیستن ی سری از پیچ های جاده چالوس هزار ولی همین ویز waze تا الان فکر کنم باعث شده من کم کم 100 بار کمتر جریمه بشم حالا من پراید دارم خیلی نمیتونم تند برم نهایتا 120 تا ولی خدایش کسایی که ماشین خوب دارن و ماشین بدون فشار راحت 140 رو عین آب خوردن پر میکنه (کل ماشین ایرانی ها رو ندیده بگیرید) کار سختی دارن که جریمه نشن ی نیش گاز میده طرف 150 تا پر میشه ماشین واقعاً اینکه خودتو بتونی کنترل کنی کنار من پراید با 90 تا بری خیلی سخته خخخخخخخخخ
1398/3/18
ما هم خودمون عمدا تند میریم که پلیس جریمه مان کند و به اقتصاد کشور کمک کنیم. مدیونید فکر دیگه ای نمایید. خخخخخخخ
1398/3/18
شما راست میگید.گوشا مام مخملی.