موضوعات داغ

جیپ گلادیاتور 1000 اسبی، شاهکار هنسی

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
گروه فیات کرایسلر هیچ برنامه ای برای ساخت مدلی قوی از جیپ گلادیاتور با موتور دوج هلکت ندارد اما این ایده به ذهن تیونرها خطور کرده است و هنسی به عنوان یکی از برترین تیونرهای آمریکا اقدام به انجام چنین کاری کرده است. موتور هلکت در حالت عادی 707 اسب بخار قدرت دارد ولی این قدرت برای تیونری مثل هنسی چندان جذاب نیست و به همین خاطر در جیپ گلادیاتور موتور را نیز تقویت کرده اند تا قدرت آن به رقم 1000 اسب بخار برسد.

جیپ گلادیاتور

جیپ گلادیاتور

هنسی نام این خودرو را Maximus 1000 گذاشته است. زیر کاپوت این هیولا یک موتور V8 سوپرشارژر دار با حجم 6.2 لیتر آرمیده است. هنسی روی موتور هلکت کیت ارتقای خود با نام HPE1000 را نصب کرده است. این کیت شامل ECU جدید، رادیاتور جدید، سیستم سوخت رسانی جدید و سیستم اگزوز جدید است.
همانطور که در عکس ها می بینید سیستم تعلیق نیز دستخوش تغییر شده است و ارتفاع آن 6 اینچ افزایش پیدا کرده است تا بتوان رینگ های 20 اینچی را زیر این جیپ گلادیاتور سوار کرد. لاستیک های این خودرو نیز از نوع بی اف کودریچ آفرودی هستند. در بخش ظاهری می توان به سپرهای جلو و عقب، چراغ های LED و تودوزی چرمی اشاره کرد.

جیپ گلادیاتور

جیپ گلادیاتور

تا اینجای کار همه چیز خوب به نظر می رسد حالا نوبت به قیمت می رسد. هنسی برای این خودرو قیمت 200 هزار دلاری تعیین کرده است و در ضمن اعلام کرده که تنها 24 دستگاه از Maximus 1000 تولید خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد