موضوعات داغ

فیس لیفت رنو کولیوس مدل 2020 معرفی شد + عکس

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
رنو نسخه جدیدی از کولئوس رونمایی کرد، که این شاسی بلند ترکیبی بزرگ را به رنو کجار شبیه‌تر کرده است.
تغییرات خارجی به ظرافت کجار هستند و شامل جلوپنجره تغییریافته و محافظ کف خودرو (اسکید پلیت) در جلو و عقب می‌شود. چراغ‌های LED حالا به صورت استاندارد در سراسر جلوی رنو کولئوس کشیده شده، و چرخ‌های آلیاژی دورنگ و رنگ قرمز بدنه به آن اضافه شده‌اند.
تغییرات داخلی شامل صندلی‌های عقب دوقسمتی می‌شود. ويژگی تشخیص عابر پیاده به سیستم ترمز خودرو اضافه شده، و بخش سرگرمی رسانه‌ای حالا از قابلیت کارپلی اپل بهره می‌برد.

نمای داخلی رنو کولیوس مدل 2020

نمای داخلی رنو کولیوس مدل 2020

رنو همچنین دو موتور دیزلی جدید به مجموعه پیشرانه ای قابل انتخاب رنو کولئوس اضافه کرده است. اولین آن‌ها موتور ۱.۸ لیتری با قدرت ۱۴۸ اسب بخار است که جایگزین موتور دیزلی ۱.۶ لیتری مدل قبلی شده است. مدل دیفرانسیل جلوی این خودرو گشتاور ۲۵۰ پوند فوت تولید کرده و ادعا می‌شود خروجی دی‌اکسید کربن آن فقط ۱۴۳ گرم در هر کیلومتر است. موتور ۲ لیتری دیگر هم با قدرت ۱۸۷ اسب بخار و ۲۸۰ پوند فوت گشتاور، خروجی دی‌اکسید کربن ۱۵۰ گرم بر کیلومتر دارد. موتور دیزل ۲ لیتری دارای یک سیستم هوشمند تمام چرخ محرک است.

رینگ های جدید رنو کولیوس 2020

رینگ های جدید رنو کولیوس 2020

به نظر می‌آید رنو از فرصت استفاده کرده تا هردوی این موتورها فقط از گیربکس متغیر پیوسته پشتیبانی کنند، که نشانگر کاهش محبوبیت گیربکس‌های دستی در این مدل از خودروهاست.
در کنار تغییر مواد استفاده شده در خودرو، رنو تعداد مدل‌های رنو کولئوس را هم کاهش داده و حالا فقط دو تیپ از این خودرو عرضه می‌شود. قیمت‌ها در ماه جولای اعلام شده و تحویل خودروها از اکتبر آغاز می‌شود.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/3/19
بیچارهای مفلوک مزدور آنقدر ملت بهتون بد و بیاره گفتن که بخش نظرات مردم بستین تا ملت نبینن چه لیچاری بارتون میشه.خائنای کثیف
1398/3/20
اين الان فرق خاصي كرده؟!
1398/3/20
این عکس رینگی که زیرش نوشتید رینگ جدید رنو کولئوس ، این رینگ دقیقا مال کیت Initiale paris هست . جدید نیست
1399/1/18
همه ی کامنت ها آقان قشنگ معلومه خانما خیلی کم تو ماشین سررشته دارن حالا ماحرف اینا رو قبول نداریم اصلا ی بنده خدا کارایی و قیمتش و میدونه تو۹۹چنده شاید خدا خواست بخریم