موضوعات داغ

تصاویری جذاب از یک کراس اوور؛ رنو کپچر ارتقا یافته برای مشتریان ماجراجو

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
به تازگی تصاویری از کراس اوور کامپکت رنو منتشر شده که با لوگو رنو کلیو دیده می شود و برخی حدس می زنند که این خودرو، نسل بعدی رنو کپچر است. علی رغم این دیدگاه ها، به نظر می رسد رنو در تدارک محصولی جدید است تا به نیازهای رو به رشد بازار پاسخ دهد. تقریبا تمامی خودروسازان حال حاضر سه کراس اوور و شاسی بلند را در سایزهای مختلف در سبد محصولات خود دارند و با توجه به رشد فروش این محصولات در بازار، سهم این خودروها از تولیدات خودروسازان رو به افزایش است. فورد پوما نمونه ای بارز از این روند تولید است و رنو دومین شرکتی است که قصد دارد دو کراس اوور جمع و جور را کنار هم به بازار عرضه کند.
کراس اوور رنو

کراس اوور رنو

تصاویر جدید یک رنو کلیو قد بلند را نشان می دهند، که شدیدا ارتفاع آن افزایش یافته و به نظر می رسد مجهز به سیستم تمام چرخ محرک باشد. دیگر کراس اوور کامپکت این شرکت فرانسوی یعنی رنو کپچر به صورت دیفرانسیل جلو عرضه می شود وعرضه محصولی جدید با سیستم تمام چرخ محرک، می تواند برای مشتریانی که به هیجان و ماجراجویی علاقه دارند، جذاب باشد. هنوز مشخصات کامل این خودرو مشخص نشده است، با این حال می دانیم که این خودرو براساس پلت فرم CMF-B توسعه داده می شود و مشترکات زیادی با رنو کلیو و نسل دوم رنو کپچر دارد.
کراس اوور رنو

کراس اوور رنو

معماری پلت فرم CMF-B به خودروهای توسعه یافته براساس آن اجازه می دهد تا بتوانند از قوای فنی هیبریدی یا تمام الکتریکی بهره بگیرند. بنابراین برای کسانی که منتظر محصول جدید رنو هستند، جالب خواهد بود تا بفهمند قدرت بخشی کراس اوور رنو چگونه خواهد بود. در تصاویر منتشر شده، به نظر می رسد این خودرو از یک موتور توربوشارژر برای کسب قدرت استفاده می کند. در حال حاضر رنو تاریخ دقیقی برای معرفی کراس اوور جدیدش اعلام نکرده، اما به نظر می رسد محصول جدید رنو پس از عرضه نسل دوم رنو کپچر وارد بازار شود. نسل دوم رنو کپچر اکنون مراحل آزمایش و تست پیش از عرضه به بازار را می گذراند و رنو قصد دارد تا نسخه پلاگین هیبریدی آن را به بازار عرضه کند که در حالت تمام الکتریکی، قادر است تا پنجاه کیلومتر بدون نیاز به شارژ باتری ها، پیمایش داشته باشد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/3/25
این که همون کلیو فقط مرتفعش کردن