موضوعات داغ

فروش نرم افزار کاهش کیلومتر و استقبال برخی تعمیرکاران!

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
این روزها فعالیت کانال های تلگرامی که به ارائه نرم هایی برای فریبکاری در فروش خودرو می پردازند به صورت قابل توجهی افزایش یافته است. به عنوان نمونه کانال هایی یافت می شود که تمرکز خود را بر روی کاهش عدد صحیح کیلومتر شمار خودرو قرار داده و در این راستا هیچگونه محدودیتی نیز وجود ندارد.
قابل توجه است که استفاده کننده از این نرم افزارها حتی می توان نسبت به صفر کردن کیلومتر خودرو نیز اقدام کند.
به نقل از پرشین خودرو، افزایش فعالیت چشم گیر، به راه افتادن کانال های تلگرامی با مخاطبان بالا و راه اندازی کسب و کار از چنین محصولاتی خبر از استقبال فراوان از آن ها داشته و به نوعی نشان دهنده تقاضای بالا برای آن هاست.
کانال هایی که به ارائه چنین نرم افزارهایی مشغول اند برای جذب و اعتماد سازی بیشتر مشتریان خود، به طور مرتب لیستی از خودروهایی را که این دسته از نرم افزار ها توانایی ارائه خدمات به آن ها را داشته به روز رسانی کرده و در اختیار مخاطبان خود قرار می دهند.
شاید برای شما جالب باشد که بدانید برای خودرویی مثل تویوتا جی تی 86 که تعداد زیادی از آن در بازار کشورمان موجود نیست نیز خدمات کاهش کارکرد کیلومتر ارائه می شود. تقریبا برای تمامی خودروهای موجود در بازار اعم از چینی و اروپایی چنین خدماتی ارائه می شود.
در انتها لازم به یادآوری است که فارغ از مباحث شرعی فریبکاری در معاملات، از نظر قانونی هر معامله ای که به این صورت در آن فریبکاری صورت بگیرد، عواقب سنگینی را برای شخص خطاکار به دنبال خواهد داشت.

نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/4/3
اسمش تقلب نیست بی شرف بودنه
1398/4/3
تا وقتی که برخورد جدی صورت نمی گیرد این تهدید ها فایده ندارد و راهگشا نیست
1398/4/3
من یه ۲۰۶ داشتم که کامپیوترشو دزدیدند و کامپیوتر دست دوم روش انداختم که باعث شد کیلومترش چندها برابر بیشتر بشه. موقع فروش کسی زیر بار نمیرفت منم بردم کیلومترشو کم کردم و راحت فروش رفت.
1398/4/3
هممون شدیم دزد از خودمون گرفته تا شما
اینجا ایرانه تو لندن زندگی نمیکنی که 😂
1398/4/3
عزیزجان، همه جای دنیا موجودات متقلب هست، فکر میکنم اگرملت لندن مشکلات ایرانی ها رو داشتن همدیگه رو میخوردن، در هر صورت عدم وجودقانون محکم دست متقلبین و متخلفین رو در کشور درهمه سطوح بازگذاشنه، چه رسد به این موضوع پیش پا افتاده
1398/4/3
امان از ملت متقلب ایران ... تقلب تو مواد غذایی تقلب تو تولیدات صنعتی تقلب تو امتحان تقلب تو کیلومتر خودرو تقلب تو ... بعدم ناله و شکایت میکنیم از بقیه!!! تو بحث تقلب دنیا باید جلوی این ملت لنگ بندازه
1398/4/3
رفتم یدونه ایکس فور بخرم.کارکردش هفت هزارتا بود.بردم نمایندگیش گفت غیر ممکنه کیلومترش رو کم کنن.اگر کم کنن یونیتش میسوزه و......بعد خودشون بش دستگاه زدن فهمیدن کم شده
1398/4/3
همه از وضعیت جامعه می نالن ... یه نگاه به خودمون بکنیم چجوری داریم سر همدیگه کلاه می ذاریم و افتخار می کنیم به زرنگیمون
1398/4/3
متاسفانه دزدی و پدرسوختگی و حرومخوری در وجود بسیاری از ایرانی ها آنچنان نهادینه شده که به نظر میرسه ژن هایی مسئول شدن تا این رذیلت های اخلاقی را از نسلی به نسل دیگر ایرانیان انتقال بدهند. ایرانی ها بدون اینکه بفهمن دارن به منفورترین اعضای جامعه انسانی تبدیل می شن