موضوعات داغ

درگ وانت های آلمانی + فیلم

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
امسال سال پر باری برای بازار وانت های سایز متوسط بود به طوری که حتی در بازار آمریکا نیز دو وانت جدید یعنی فورد رنجر و جیپ گلادیاتور وارد شدند. البته در سایر نقاط دنیا تنوع این بازار حتی از آمریکا نیز بیشتر است و برای مثال مرسدس بنز X کلاس و فولکس واگن آماروک در بازار آفریقای جنوبی نیز قابل خرید هستند که این دو مدل را در آمریکا نمی توانید پیدا کنید. حال در یکی از جدیدترین تست ها این دو وانت آلمانی پر طرفدار در برابر هم قرار گرفته اند.
فولکس واگن آماروک TDI 4Motion در برابر مرسدس بنز X350d قرار گرفته است تا در یک رقابت درگ دیدنی شرکت کنند. هر دو خودروی این تست از نوع دیزلی و چهارچرخ محرک هستند. موتور 3 لیتری فولکس واگن می تواند 221 اسب بخار قدرت و 550 نیوتون متر گشتاور تولید کند. در سمت دیگر مرسدس با قدرت 255 اسب بخار و گشتاور 550 نیوتون متر حضور دارد. فولکس واگن شتاب صفر تا صد کیلومتر آماروک با این موتور را 8 ثانیه اعلام کرده است این در حالی است که مرسدس بنز شتاب 7.9 ثانیه دارد.
تا اینجای کار همه چیز به نفع مرسدس بنز است اما باید بدانید که فولکس واگن آماروک 200 کیلوگرم وزن کمتری دارد. همچنین قیمت آماروک نیز 14 هزار دلار کمتر است. اما نتیجه ی تست بسیار جذاب است و بهتر است ویدیوی زیر را از دست ندهید. رقابت بین این دو پیکاپ آلمانی خیلی شدید و تنگاتنگ است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/4/6
mercedes و دیگر هیچ...!!!
1398/4/10
اینر قابل قبول نیست که با وانت درگ بندازی باید طناب کشی بزارن اینجاست که معلوم می شه کی زورش بیشتره.
در زمینه خودروهای چهار چرخ محرک سیستم توزیع قدرت از پیشرانه به چرخ ها برگ برنده هست.