موضوعات داغ

عرضه قطره‌چکانی لوازم یدکی از سوی خودروسازان

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
به گفته علیرضا نیک آیین، رئیس اتحادیه مکانیسین های تهران آزادسازی واردات قطعات خودرو سبب شده که وضعیت بازار از لحاظ موجودی بهبود یابد اما قیمت لوازم یدکی همچنان به شدت بالا بوده و همین موضوع سبب شده که افراد از مراجعه به تعمیرگاه‌ها خودداری کنند.
به نقل از ایسنا، نیک آئین اظهار کرد فرمان، ترمز و سرویسهای جلوبندی اکثر خودروها با گذشت زمان احتیاج به تعمیر داشته و چون این قطعات از لحاظ امنیت و ایمنی خودرو بسیار مهم تلقی می شوند توصیه می شود حتما در راستای سرویس گیری و تنظیم شدن آن ها اقدام شود.
وی در ادامه در خصوص هزینه دستمزد تعمیر خودرو عنوان کرد که در سال گذشته دستمزد تعمیرکاران افزایش یافته اما در سال جاری در راستای حفظ حقوق مصرف کنندگان از افزایش دستمزدها جلوگیری شده است.
نیک آئین در انتها افزود شرکت های خودروسازی عمدتا به صورت قطره چکانی لوازم یدکی محصولات خود را به بازار عرضه می کنند و این در حالی است که در چند ماه آینده گارانتی خودرو ها تمام شده و از این رو باید فکری به حال عرضه قابل توجه لوازم یدکی به بازار کرد. اگر تصمیم سنجیده ای در این راستا گرفته نشود در ماه های آینده بازار شرایط نا مناسبی را در پیش خواهد گرفت.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد