موضوعات داغ

تا پایان تیر، حداقل یکبار از کارت سوخت خود استفاده کنید

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
مطابق اعلامیه ای که شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران منتشر کرده، از دارندگان کارت سوخت، یعنی مالکان خودروها و موتورسیکلت ها خواسته شده تا پایان تیرماه، حداقل یکبار از کارت سوخت خود برای سوخت گیری استفاده کنند. این درخواست به منظور کسب اطمینان از صحت عملکرد کارت سوخت مطرح شده، چرا که از تاریخ بیستم مردادماه سال جاری، عرضه بنزین تنها با استفاده از کارت هوشمند سوخت صورت خواهد گرفت. در صورت بروز هرگونه مشکل، صاحبان کارت سوخت می توانند به وب سایت wwww.niopdc.ir مراجعه کنند.
استفاده از کارت سوخت، همواره به عنوان روشی برای مقابله با قاچاق سوخت عنوان شده و در همین راستا، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، اعتقاد دارد اگر هر شخص از کارت سوخت خود استفاده کند، کمک قابل توجهی به اقتصاد کشور شده و این امر باعث می شود تا یارانه اختصاص داده شده برای سوخت، در مسیر درست خرج شود. شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران امیدوار است با ترویج استفاده از کارت سوخت، ساماندهی بهتری را در این حوزه انجام دهد.
نکاتی برای کسانی که کارت سوخت خود را گم کرده اند
به گزارش خبرگزاری ایسنا، مطابق آخرین اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، افرادی که کارت سوخت خود را گم کرده اند، می بایست ابتدا نسبت به درج اطلاعات خود در سامانه دولت همراه اقدام کنند، سپس با طی کردن فرآیند لازم، شماره حساب کارت اعتباری خود را ثبت کنند و کارت هوشمند سوخت آن‌ها بر اساس ثبت‌نام انجام شده قبلی توسط پست برای این افراد ارسال خواهد گردید. افرادی نیز که موفق به ثبت‌نام از طریق سامانه دولت همراه نشده اند، می توانند با مراجعه به فاتر پلیس +۱۰ یا سامانه دولت همراه، برای صدور کارت سوخت جایگزین خود اقدام کنند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد