موضوعات داغ

برنامه هایی برای گسترش بی ام و سری ام در راه است

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
اخیرا مدل های متفاوتی از بی ام و سری ام به بازار راه یافته اند و گویا استقبال خوبی از آنها صورت گرفته، چرا که این شرکت آلمانی به دنبال گسترش محصولاتی است که پسوند M به همراه دارند. مطابق بررسی های صورت گرفته از سوی بی ام و، بی ام و سری ام در مقایسه با محصولات رقبا نظیر آئودی اسپرت، مرسدس AMG و جگوار SVO، فروش بیشتری داشته و سهم بزرگتری از بازار را به خود اختصاص داده است. طبق برنامه جدید شرکت، بی ام و قصد دارد پس از عرضه هر مدل جدید، به سرعت نمونه M آن را نیز به تولید برساند. مدیریت بی ام و سری ام فرانک ون میل نخستین کسی بود که ایده راه اندازی خط تولید این محصولات را ایجاد کرد، و این ایده توسط مارکوس فلاچ جانشین او با جدیت پیگیری می شود.
بی ام و سری ام

بی ام و سری ام

مدل هایی از بی ام و سری ام که قرار است در سال 2019 وارد بازار شوند، عبارتند از: بی ام و X3M ، بی ام و X4M ، بی ام و M8 کوپه و بی ام و M8 کروک. علاوه برآن، این بخش از شرکت به دنبال راه اندازی سری ام های مستقل خود است، که وابستگی به دیگر خودروهای این شرکت نداشته باشند. دیگر برنامه بخش سری ام بی ام و، راه اندازی خودروهای اسپرت تحت پسوند CS است که نخستین محصول آن، با نام بی ام و M2 CS در سال 2020 وارد بازار خواهد شد. رئیس بخش تحقیق و توسعه بی ام و، Klaus Fröhlich، که سابقه مدیریت بخش مهندسی لندروور را در کارنامه دارد، از حامیان اساسی توسعه سری ام بی ام و است.
مطابق شنیده های خبرگزاری اتوکار بریتانیا، بی ام و قصد دارد یک سدان اسپرت تحت برند سری ام، با قدرتی در حدود 400 اسب بخار را بزودی به بازار عرضه کند. این سدان قرار است به رقیبی برای دیگر خودروهای آلمانی مشابه، نظیر آئودی RS3 ، مرسدس بنز AMG A45 و فولکس واگن گلف R پلاس تبدیل شود. پیشرانه های دولیتری چهار سیلندر، سه لیتری شش سیلندر خطی و V8 چهار لیتری، عمده موتورهای بی ام و سری ام را تشکیل می دهند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد