موضوعات داغ

فراخوانی مزدا ۳ به کارخانه به دلیل ایرادی وحشتناک!

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
مزدا ۳ یکی از خودروهای خوب بازار کنونی است ، یک سدان کامپکت خوب که قیمت زیادی ندارد. اما به نظر می‌آید مشکلی در مونتاژ این خودروی کامپکت به وجود آمده که نمی‌توان آن را نادیده گرفت.
کارخانه آمریکای شمالی مزدا یک فراخوانی امنیتی برای خودروهای مزدا ۳ محصول ۲۰۱۹ ارائه کرده «که ممکن است شکافی جزئی بین مهره‌های توپی و فلنج‌ها حین مونتاژ داشته باشند». در نتیجه مهره چرخ ممکن است کاملا باز شده و احتمال جدا شدن چرخ‌ها حین رانندگی وجود دارد.
خودروهایی که این مشکل را دارند از اواخر سپتامبر ۲۰۱۸ تا اواسط آوریل ۲۰۱۹ تولید شده‌اند. ۲۵۰۰۰ خودروی مزدا ۳ شامل این ارجاع به کارخانه می‌شوند، که تقریبا ۱٪ کل خودرو‌های مزدا ۳ تولید شده است. این خودروهای مشکل‌دار یا در ژاپن یا در مکزیک مونتاژ شده‌اند.
برای کسانی که قصد خرید مزدا ۳ را دارند نیازی نیست نگران باشید، چون سفت کردن مجدد مهره‌های چرخ از اواسط آوریل در کارخانه‌های مونتاژ ژاپن و مکزیک انجام می‌گیرد.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/4/12
وای که چقدر این ماشین خوشگله ...
1398/4/12
همین!؟؟ من فک کردم چه مشکلی داره!
از ایران خودرو و سایپا ماشین میخری تو ماشین صدا میاد میگن صدای ضبط رو بلند کن!
طرف ماشین خریده اولین مسافرت پلوس در اومده!
1398/4/12
این مشکل اصلا هم اساسی نیست ، این مشکل از بیست سال پیش در ۴۰۵ های تولید ایران وجود دارد و با یک آچار کشی حل میشود . آنهایی هم که چرخشان در آمده تقصیر خودشان است اول باید آچار کشی می کردند بعد راه می افتادند .
مسئول فنی ی‌کی از خودروسازان بزرگ
1398/4/13
حالا اگه تو ایران بود خودروساز بیانیه می داد اگه همچین مشکلی داشتین ببرین درستش کنین.
باتشکر.راه تو را می خواند.......
1398/4/13
باز دمشون گرم اینو میگن ایران باشه میگن اشکال نداره مرگ دست خداست هیچی نمیشه