موضوعات داغ

قیمت بنزین به شکل ابلهانه‌ای ارزان است

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
به گفته جانشین رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران قیمت بنزین به شکل ابلهانه ارزان بوده و همین موضوع سبب شده که تمایل مردم به استفاده از دوچرخه کاهش یابد.
به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یوسف حجت در مراسم افتتاح دومین نمایشگاه دوچرخه شهری عنوان کرد که صف بستن مردم در مقابل جایگاه های سوخت پس از انتشار شایعه گران شدن بنزین نشان داد که مرد نسبت به این موضوع آمادگی دارند. در حال حاضر حجم بالای استفاده از خودروی شخصی نشان دهنده قیمت بسیار کم بنزین است.
وی ضمن اشاره به مصرف سوخت بسیار کمتر مردم کشورهای همسایه نسبت به کشور ما عنوان کرد به عنوان مصرف سوخت در ترکیه ۱۰ میلیون لیتر و در کشور ما ۱۰۰ میلیون لیتر است و علت این موضوع نیز تغییر رفتار ترکیه ای ها در مصرف سوخت است. اگر سیاست گذاری های درستی در این زمینه در کشور ما صورت پذیرد رفتار مردم در خصوص استفاده از وسیله نقلیه شخصی اصلاح شده و آنها به استفاده از دوچرخه و همچنین وسایل نقلیه عمومی تشویق می شوند.

نظرات کاربران

24 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/4/12
من هفته ای چند روز با دوچرخه میرم اراده و برمیگردم.مسیر ها اصلا برای دوچرخه مناسب نیست از کنار بزرگراه و خیابونهای پرترافیک باید عبور کنم. یه قسمت هم که از داخل پارک نهج البلاغه رد میشم مسیر رو چنان بستن که دوچرخه نتونه رد شه (راهبند برای گرفتن حق پارکینگ از ماشینها)
1398/4/12
آیا قیمت ماشین رو هم تو کشورای دیگه مقایسه کردین؟ یا فهمتون به اونجاها نمیرسه !!! آره قیمت بنزین ابلهانه نیست ابله ماییم که امثال شما شدین ی کاره ی مملکت.
1398/4/12
یکی نیست به ایشون بگه خب عوضش قیمت ماشین هم به شکل ابلهانه ای گرونه!!! این به اون در!!! ایشون ماشالا فقط اینور قضیه رو می بینه که به نفع خودشونه!!!
1398/4/12
ابله تویی که هنوز تو اون شهرداری که هستی ، وسایل نقلیه عمومی به معنای واقعی وجود نداره، نه اتوبوس معمولی خوب و با کیفیت دارید نه بی آرتی - مترو هم که .....
ابله بیشتر به حرف زدنت دقت کن
1398/4/12
متاسفانه مسئولین ابله هم رو به افزایش هستند
1398/4/12
آقای جانشین رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بزرگ!
در تایید حرف شما، حقوق ها هم در این کشور به شکل ابلهانه ارزان بوده(شما مدیران رو نمیگم) و مردم به غیر از بنزین غیر استاندارد دلخوشی ندارند! در ضمن، لطفا دمای 45 درجه ای هوا رو هم به دلایل عدم تمایل مردم به استفاده از دوچرخه اضافه کنید! مردم کشور همسایه مثل مردم ما، سعادت داشتن مسئولینی چون شمارو نداشتن!
راستی، یه سوال، کار دقیق جانشین رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری چیه؟ یعنی منتظر میمونه تا رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری بشه؟!
ممنون از خودروبانک
1398/4/12
توی ترکیه خودروهای کم مصرف دنیا در دسترس مردم است نه مثل اینجا که مجبوری پژوی ۲۰ سال قبل و سمند و ... سوارشی که مصرفش دو برابر مصرف استاندارده.
1398/4/12
جانشین رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نفرموده اند که چرا به شکل ابلهانه ای چشم به روی ابلهانه بودن گرانی خودرو بسته اند؟
1398/4/12
مصرف ماشین هم به صورت ابلهانه ای زیاد است
آدم ابله
1398/4/12
خداوکیلی بعضی از مسئولین و باید به روش هلوکاست باهاشون برخورد کرد
1398/4/12
به اندازه یک ده هزارم درآمد و حقوق کارکنان دولت ابلهانه نیست
1398/4/12
بله درسته
اما خودرو هم به شکل ابلهانه ای گرونه
درامد مردم به شکل ابلهانه ای پایینه
و همچنین مخارج زندگی به شکل ابلهانه ای بالاست
اگه میخواید گرون کنید دیگه چرا مردم مسخره میکنید
1398/4/12
تا وقتی نتونن به تعداد ماشین هایی که در خیابان های کشور تردد می کنند، دوچرخه ی درست و حسابی و با کیفیت تأمین کنند، گران کردن بنزین به شکل ابلهانه خواهد بود.
1398/4/12
ابلهانه اینه که بدون اینکه مسیری برای دوچرخه سواری وجود داشته باشه و انواع تهدیدات برای دوچرخه سواران وجود داره بیای و طرح های نمادین مثل بیدود راه بندازی.
آخه من کجا میتونم با دوچرخه برم.
از جنت آباد به ونک که 10 دقیقه راهه رو با دوچرخه میتونم برم آقای عاقل.
خودرو به صورت احمقانه گرون نیست؟
همین دوچرخه ی فرد عادی بخواد بخره باید سه ماه کل حقوقشو بده ی دوچرخه بگیره.اونوقت این احمقانه نیست.
من بیدود رو نصب کردم این احمقانه نیست که هرموقع اجراش کردم هیچ دوچرخه ای رو پیدا نکرده؟!!
1398/4/12
قیمت بنزین و بالطبع فرآورده ها و هر آنچه از آن تاثیر میگیرد نسبت به درآمد مردم بطرز وحشتناکی بالاست
سیاست دولت به تولید خودروی نیم قرن پيش، قیمت بالا، عدم حمایت از خودروهای هیبرید، عدم وجود حمایت از سیاست دوچرخه سواری و نبود ساختار آن، و بلاتکلیف گذاشتن اکثریت مردم از مدیریت نادرست و غیر ساختاری، طوری که هر وقت خواست با تبلیغات مردمو ماشین دار کرد و هر وقت خواستی فکر درآمد زایی از آهن پاره های مردم شد، بسیار ابلهانه است!!
1398/4/12
نظر ایشون رو هم درخصوص قیمت خودرو جویا شوید.
1398/4/12
دیگه شورشو در آوردین با این تیتر زدن و گزارش دادنتون... خیالتون راحت شده همه چی گرون شده الان دارید میرید سمت بنزین...! بیایید منفور نباشید!!!
1398/4/12
سِر شدیم هیچی احساس نمیکنیم نه اینکه امادگی داشته باشیم
1398/4/12
منم حقوق 30 میلیونی میگرفتم از این خزعبلات و اراجیف میگفتم.
1398/4/12
فقط قیمت اجناس و مقایسه میکنید
درآمد مردم ما رو نسبت به مردم جهان مقایسه کنید بعد بگید اونجا گرونتره ما ارزون فروشیم
خجالت بکشید از این همه دروغ
شمام عین دیگر جاهای جهان یارانه چند هزار دلاری بدین بعد بنزین و به ۳هزار تومن بفروشید
1398/4/12
حیف که نمیشه اینجا فحش نوشت :)
از این آدم ... باید پرسید قیمت ماشین تو کشورای همسایه چنده؟
1398/4/13
خوب بگرد ببین قیمت چیز دیگه به طور ابلهانه پایین نیست!!! از قدیم گفتن جوینده یابندس.
1398/4/13
ملاک مقایسه مگه کشورهای همسایه است !
حالا چرا ترکیه رو ملاک قرار دادی ؟ مساحت ترکیه با ایران یکیه ؟ جمعیت ش یکیه ؟ چیرو با چی مقایسه میکنی ؟ آمار رو از کجا بدست آوردی ؟ کیفیت بنزین اروپایی عرضه کنید قسمت بنزین رو هم اروپایی محاسبه کنید شما و بقیه دست اندرکاران کی فرهنگ رانندگی و مصرف سوخت رو پیاده کردید که دارید نظر میدید خخخخ
1398/4/13
همه جای دنیا آشغال ترین ماشین ها رو به این قیمت گزاف سوار نمیشن.
اینجا هیچ چیزش مثل بقیه دنیا نیست چرا میخواهید بنزینش مثل بقیه دنیا باشه.