موضوعات داغ

بی ام و X7 آلپینا ، بازار آمریکا را فتح خواهد کرد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
بی ام و به دنبال جلب رضایت مشتریان آمریکایی است که همواره طالب قدرت بیشتر در خودروهای خود هستند و به همین دلیل، خودرویی با بیش از 600 اسب بخار قدرت را آماده عرضه به بازار ایالات متحده می‌کند. خط تولید محصولات آلپینا در حال گسترش یافتن است و بیشتر این توسعه متوجه آمریکا خواهد شد، چرا که در این کشور تنها دو خودرو آلپینا B7 و آلپینا B6 که دو سدان قدرتمند چهاردرب با بیش از 600 اسب بخار قدرت هستند، عرضه شده‌اند و تاکنون فروش موفقیت آمیزی در بازار داشته‌اند. چندی پیش، مدیر آلپینا، Andreas Bovensiepen، نمونه‌ای ارتقا یافته از بی ام و X7 را به نمایش درآورد که مجهز به رینگ‌های بیست اینچی بود و خروجی‌های اگزوز بزرگی داشت. وی تلویحا در مراسم رونمایی اعلام کرد که این مدل جدید، یعنی بی ام و X7 آلپینا به بازار ایالات متحده راه خواهد یافت.
بی ام و X7

بی ام و X7

در حالیکه هنوز بی ام و خبری رسمی مبنی بر ورود مدل جدید آلپینا به بازار ایالات متحده عنوان نکرده، این شرکت در حال آزمایش بی ام و X7 ارتقا یافته با پیشرانه دیزلی در پیست مخصوص خود است. علاوه برآن، آلپینا در حال بررسی راه‌های ممکن برای ارتقا بی ام و سری 8 گرن کوپه است تا نسخه‌ای از این خودرو را تحت برند خود به بازار ارایه کند. آلیپنا XB7 بزودی وارد بازار خواهد گردید و مطابق اظهار نظرهای مقامات بی ام و، آنها در فکر عرضه این خودرو به بازار آمریکا هستند. این شاسی بلند سایز بزرگ، بیش از 600 اسب بخار قدرت ارایه خواهد کرد.
تا زمانی که آلپینا XB7 به آمریکا برسد، مشتریان این کشور باید خود را با سدان آلپینا B7 سرگرم کنند. این سدان لوکس و قدرتمند، در کمتر از 3.5 ثانیه از حال سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند و حداکثر سرعت آن نیز 329 کیلومتر بر ساعت است. بی ام و آلپینا B7 در نسخه 2020 از اوایل سال آتی میلادی یا اواخر سال جاری، برای فروش عرضه خواهد شد و قیمت 141،700 دلار، به علاوه هزینه‌ امکانات قابل انتخاب که 995 دلار خواهد بود، برای آن در نظر گرفته شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد