موضوعات داغ

زمان تولید پژو ۳۰۱ داخلی اعلام شد +عکس

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
به گفته مدیر عامل ایران خودرو طی یک الی دو هفته آینده خط تولید آزمایشی پژو ۳۰۱ رونمایی شده و به این ترتیب انتظار می رود در آینده ای نزدیک بدون اتکا به پژو این خودرو به تولید انبوه برسد.
گفته می شود خط تولید این خودرو در سه ماه نخست سال آینده کار خود را آغاز کرده و در ابتدا ۱۰ هزار دستگاه از این خودرو تولید شده و با گذر زمان تیراژ تولید پژو ۳۰۱ به ۱۰۰ الی ۲۵۰ هزار دستگاه در سال خواهد رسید.
به نقل از گسترش نیوز، هاشم یکه زارع در ادامه توضیح داد که در حال حاضر ۶۰ درصد قطعات پژو ۳۰۱ داخلی سازی شده و تولید انبوه این خودرو زمانی آغاز خواهد شد که داخلی سازی آن به ۸۰ درصد برسد.
به گفته وی نمی توان ۳۰۱ را به صورت کاملاً داخلی، با داخلی سازی ۱۰۰ درصدی و بدون اتکا به شرکت های خارجی تولید کرد.
وی در ادامه عنوان کرد پژو ۲۰۰۸ نیز بعد از پژو ۳۰۱ در دستور کار قرار گرفته و امید می رود این خودرو نیز با افزایش داخلی سازی در کشورمان، به مرحله تولید داخلی برسد.
تولید پژو ۳۰۱

تولید پژو ۳۰۱

یکه زارع در خصوص قطعات های تک نیز اظهار کرد که در حال حاضر تاکید بر ساخت داخلی این قطعات است. صنایع دفاعی کشور که از ظرفیت های خوبی نیز برخوردار است در راستای تولید قطعات های تک همکاری کرده و امید می رود سرمایه‌گذاری خوبی نیز در این راستا صورت پذیرد. تولید تعدادی از قطعات از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نبوده اما با توجه به شرایط خاص کشور خط تولید آن ها به راه خواهد افتاد.
وی در انتها در خصوص قیمت‌گذاری خودروها نیز عنوان کرد مطابق قانون زمان تحویل خودرو مبنای قیمت آن است. به عنوان مثال اگر خودرویی در مهر سال گذشته ثبت نام شده باشد به همان قیمت مهر سال گذشته به مشتری تحویل داده خواهد شد. فروش فوری ها بر اساس قیمت روز خواهد بود و در این نوع فروش ها مبنای قیمت نیز همان زمان تحویل است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/4/17
جلو پنجره رو خیلی زشت کردن