موضوعات داغ

درگ فراری 488 پیستا و مک لارن 720S در اتوبان + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
مدتی از عرضه فراری 488 پیستا به بازار می‌گذرد و بسیاری از خودرودوستان، علاقه دارند بدانند عملکرد این سوپراسپرت در مقابل رقبایش چگونه است. در این قطعه فیلم، که درگ‌های خیابانی متعددی را به نمایش می‌گذارد، شاهد رویایی فراری 488 پیستا و مک لارن 720S هستیم. این درگ‌های خیابانی در اتوبان‌ها و جاده‌های هلند اتفاق افتادند. این خودروهای سوپراسپرت، دو به دو با یکدیگر رقابت می‌کنند و هرکدام زودتر در افق محو شود، برنده است!
خودرو سوپراسپرت مارانلو و موشک بریتانیایی، در یک سطح از مشخصات فنی و تکنولوژی قرار دارند و رقبای مناسبی برای یکدیگر هستند. فراری 488 پیستا پیشرانه‌ای 3.9 لیتری V8 توربو دوقلو دارد، در حالیکه مک لارن 720S مجهز به موتور چهار لیتری V8 با دو توربو است که هر دو پیشرانه، خروجی 720 اسب بخار و گشتاور 770 نیوتون متر ارایه می‌دهند. در مقایسه مشخصات فنی، مک لارن 720S در مدت زمان کوتاه‌تری مسیر چهارصد متری را می‌پیماید، در حالی‌که ما نمی‌دانیم آیا فراری 488 پیستا می‌تواند این فاصله را در کمتر از ده ثانیه طی کند یا خیر.
شما می‌توانید درگ فراری 488 پیستا و مک لارن 720S را در دو نقطه از ویدیو زیر، یعنی لحظه 4:36 و 9:05 مشاهده کنید. باقی ویدیو نیز نکات جالبی را برای بینندگان دارد، از جمله درگ‌های مختلف لامبورگینی مورسیه لاگو و دیگر خودروهای مشابه. با این حال، هیچ گاه برگزاری درگ‌های غیر رسمی در معابر عمومی، به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود و بهتر است این رقابت‌ها در یک مسیر از پیش تعیین شده و محدود شده صورت گیرند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/4/18
لامیورگینی مورسیه داخل ویدیو چه رنگه ؟ کلا اصطلاح این رنگا چیه ؟