موضوعات داغ

مازراتی‌دوستان و مازراتی‌سواران بخوانند

عکس مطلب اول
درباره خودروسازی مازراتی بیشتر بدانید
مازراتی خودرویی اسپرت و لوکس است که البته کمتر کسی توانایی خرید آن را دارد اما جدا از کسانیکه درصدد خرید خودروی‌های لوکس مازراتی هستند یا مدتی است که مازراتی‌سوار شده‌اند، برخی هم علاقمند به کسب اطلاعات بیشتری راجع به این برند هستند تا هم بر سطح آگاهی‌شان اضافه شود و هم به دلیل مرتبط بودن با کارشان به این اطلاعات نیاز دارند. در هر حال اگر در زمینه خرید و فروش ماشین مازراتی دستی دارید یا قصد خرید این خودرو را در آینده دور یا نزدیک دارید، این مطلب می‌تواند به آگاهی شما اضافه کند.

درباره شرکت مازراتی
شرکت خودروسازی ایتالیایی که برادران مازراتی (Maserati) به نام‌های آلفیری، بیندو، کارلو، اتوره و ارنستو در دسامبر سال 1914میلادی در شهر بولونیای ایتالیا آن را تاسیس کردند تا خودروهایی اسپرت را روانه بازار مصرف خودروی جهانی کنند، به تدریج با وجود فراز و نشیب‌هایی که سر راه آنها بود، فروش ماشین مازراتی در بازار خودروسازی ایتالیا و بعدها جهان آغاز شد.
در سال 1968 میلادی مازراتی به شرکت فرانسوی سیتروئن فروخته شد و نتیجه این همکاری استفاده سیتروئن از فناوری موتورهای مازراتی و همچنین استفاده مازراتی از سیستم هیدرولیک خودروهای سیتروئن بود. گفتنی است که شرکت مازراتی از سال 1993 تاکنون متعلق به شرکت ایتالیایی فیات است و در ساختار سازمانی زیرمجموعه‌ای از شرکت فراری محسوب می‌شود. ضمن اینکه چند سالی است شرکت خودروسازی ایتالیایی آلفا رومئو، بخش اصلی خوردوهای اسپرت فیات را تولید می‌کند.

اجاره خودروهای مازراتی
مازراتی که خودرویی برای ثروتمندانی و سلبریتی‌های عرصه سینما و ورزش است و بیشتر طرفداران آن مردان جوان هستند، این روزها به طور روزانه، هفتگی یا ماهانه در کشورمان اجاره داده می‌شود. با جستجویی در اینترنت می‌توانید شرکت‌های اجاره دهنده مازراتی یا به طور کلی خودروهای لوکس و گران قیمت را پیدا کنید. به طور مثال اجاره روزانه یک مازراتی گرن توریسمو بالای هفت میلیون تومان است و اجاره هفتگی آن بیش از 40 میلیون تومان محاسبه می‌شود.
بیشتر افرادیکه مازراتی یا خودروی لاکژری را روزانه اجاره می‌کنند، برای برگزاری مراسم‌ها و جشن‌های خود یا دیگران این کار را انجام می‌دهند تا مراسمی باشکوه‌تر داشته باشند.
اگر در سایت دیوار، به دنبال خرید مازراتی نو یا دست دوم و یا حتی اجاره روزانه آن هستید، مدل‌هایی مختلفی از این برند از گرند کابریو اس 2013 گرفته تا گرن توریسمو 2012 و مازراتی گیبلی دهه هفتاد میلادی در این سایت برای فروش گذاشته شده‌اند. قیمت این روزهای خودروهای مازراتی بسته به مدل، سال و همچنین نو و یا کارکرده بودنشان بین 600 میلیون تومان تا 3 میلیارد و پانصد هزار تومان است.
نشان مازراتی

نشان مازراتی

نشان مازراتی
لوگوی شرکت مازراتی از نیزه سه شاخه خدای باستانی رومی نپتون الهام گرفته شده است، این نیزه به رنگ قرمز است و در لوگوی بیضی شکل مازراتی در بخش بالایی قرار دارد و در بخش پایینی که زمینه‌ای سرمه‌ای رنگ دارد، نام مازراتی نوشته شده است. البته این نشان این روزهای شرکت ایتالیایی مازراتی است که در گذشت سال‌های تاسیس شرکت تغییراتی در آن ایجاد شده است، در عکس ذیل این تغییرات را مشاهده می‌کنید.

منبع : ویرلن

این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد