موضوعات داغ

قیمت جدید خودرو در بازار تهران اواخر تیرماه 98

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
در شرایطی اولین ماه از فصل تابستان به روزهای آخر خود نزدیک می‌شود که گرمای این روزها تنور بازار خودرو را گرم نکرده و همچنان شاهد رکود معاملات در بازار هستیم.
بر این اساس به گفته بسیاری از فعالان بازار برخلاف رویه ثابت این بازار که فصل تابستان را با رونق خرید و فروش می‌گذراند، امسال تنور معاملات هنوز گرم نشده است. در مورد اینکه چرا حضور مشتریان در بازار کمرنگ شده دلایل متفاوتی ازسوی دست‌اندرکاران خودرویی کشور مطرح می‌شود؛ حال آنکه به نظر می‌رسد با توجه با وعده تکمیل ۱۸۰ هزار خودروی ناقص در شرکت‌های خودروساز و عرضه آنها به بازار، مشتریان در انتظار کاهش قیمت‌ها باشند. طی هفته جاری نیز اظهارنظرهایی مبنی بر تکمیل این خودروها ازسوی برخی مقامات صنعتی کشور و دست‌اندرکاران صنعت خودرو مطرح شد، اظهارنظرهایی که تکمیل و عرضه خودروهای یادشده را در آینده نزدیک وعده می‌داد.
حال به نظر می‌رسد در کنار روند کاهشی نرخ ارز و همچنین انتظار برای کاهش قیمت‌ها در بازار خودرو، مشتریان را برای حضور در این بازار سرد کرده است. بر این اساس هر چند تولید و عرضه خودرو به بازار ازسوی خودروسازان به روال معمول بازنگشته، اما میزان تقاضا روند کاهشی داشته که همین امر ثبات قیمتی را منجر شده است. به این ترتیب نگاهی به قیمت محصولات شرکت‌های خودروساز در بازار در سومین هفته از تیرماه نشان از ثبات قیمتی دارد.
قیمت جدید خودرو در بازار تهران

قیمت جدید خودرو در بازار تهران

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/4/22
واقعاً متاسفم که همه ماشینارو میذارین جز اچ سی کراس
واقعاً مشخصه غرض ورزی شخصی دارید
1398/4/25
داداش،یه زحمت به خودت بدی، میبینی که توو تصویر آخر، قیمت H30 کراس رو هم نوشته...ضمنا این کاریکاتورِ دانگ فنگ، اصلا ارزش غرض ورزی داره؟
1399/3/12
برای تیبا۲چقد باید واریز کنم دفعه اول