موضوعات داغ

رنو Arkana، شاسی بلند کوپه‌ی ارزان قیمت از رنو

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
رنو بالاخره تولید شاسی بلند کوپه‌ی جدید خود با نام آرکانا را در کشور روسیه شروع کرد. در حال حاضر رنو آرکانا فقط در بازار روسیه عرضه شده است و در بازارهای دیگر قابل خریداری نیست.
آرکانا با قیمت پایه ی 15900 دلار وارد بازار شده است. تیپ پایه ی این خودرو از یک موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 113 اسب بخار در کنار یک گیربکس دستی 5 دنده که نیرو به به چرخ های جلو انتقال می دهد استفاده می کند.
امکانات استاندارد رنو آرکانا شامل چراغ های Pure Vision LED، رینگ های ۱۷ اینچی آلیاژی، سیستم صوتی Radio Connect، قابلیت اتصال بلوتوث، پاور ویندوز، سیستم تهویه مطبوع و فرمان تلسکوپی هستند.

رنو Arkana

رنو Arkana

رنو آرکانا با یک پیشرانه ی قوی تر توربو با حجم 1.3 لیتر که 148 اسب بخار قدرت دارد نیز قابل سفارش است. این نسخه TCe 150 نام دارد و با گیربکس CVT از نوع X-Tronic عرضه می شود. نسخه ی توربوشارژر دار 19300 دلار قیمت دارد و با پرداخت 1725 دلار دیگر می توان آن را به صورت چهار چرخ محرک نیز خریداری کرد.

رنو Arkana

رنو Arkana

آرکانا در سه تیپ با نام های Life، Drive و استایل به بازار عرضه می شود و یک مدل فول هم با نام Edition One وجود دارد که فول ترین بوده و با قیمت 23500 دلار عرضه می شود. این مدل فقط از نوع چهار چرخ محرک است و درون کاپوت آن از موتور توربو استفاده شده است. رنو آرکانا در نسخه‌ های توربو دارای سه نوع حالت رانندگی اکو، اسپرت و MySense است که با انتخاب آنها واکنش های موتور و گیربکس تغییر می کند.

رنو Arkana

رنو Arkana

رنو آرکانا در تیپ های مختلف خود از امکاناتی مانند نمایشگر 8 اینچی، اپل کارپلی، اندروید اتو، سیستم ایزی لینک، سیستم صوتی Bose، نورپردازی داخلی در 8 رنگ مختلف، سیستم هشدار نقطه کور و دوربین 360 درجه بهره مند است.

رنو Arkana

رنو Arkana

رنو آرکانا را در شرایط آب و هوایی سخت و جاده های روسیه مورد آزمایش قرار داده است. این خودرو با توجه به ارتفاع از سطح زمین و سیستم تعلیق خود عملکرد رضایت بخشی را بر جای گذاشته است.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/4/22
این الان کوپه است؟
1398/4/22
توروخدا اینا چ زندگی میکنن ! با دلار 1000 تومن میشه 23 میلیون تومن
:))
پراید 60 میلیون !!!!!!!!!!!
1398/4/23
🤢🤢🤢 ogh