موضوعات داغ

شگرد جدید کلاهبرداران در فروش اقساطی خودرو

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
به گفته بسیاری از فعالان بازار خودرو کشورمان اگر خودروهای ناقص انبار شده در پارکینگ خودروسازان تکمیل شده و تحویل مشتریان داده شود و عرضه خودرو روند مناسبی را به خود گیرد، قیمت خودرو در بازار کاهش یافته و فضا به سمت افزایش رونق حرکت خواهد کرد.
به نقل از روزنامه آفتاب یزد، در صورت ادامه یافتن روند کاهشی قیمت خودروها به مرور دست دلالان از بازار خودروی کشورمان بریده شده و مجددا خریداران واقعی به این بازار ورود پیدا می کنند.
در حال حاضر رکود بازار خودروی کشورمان را در برگرفته و بر تعداد فروشندگان بازار نیز افزوده شده است. در این شرایط برخی از سودجویان نیز برای کسب سود بیشتر به سراغ وعده های دروغین و شگردهای جدید کلاه برداری رفته اند.
رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو در این باره می گوید در حال حاضر برخی شرکت‌ها با وعده دروغین پیشنهاد خرید خودرو با قیمت پایین و اقساط ۳ ساله می دهند ولی در نهایت خودرویی به مشتری تحویل داده نمی‌شود.
به گفته سعید موتمنی در این روش به خریدار گفته می‌شود که با پرداخت ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان به صورت یک ماهه مالک خودرو شده و مابقی مبلغ خودرو طی دو تا سه سال از خریدار دریافت می شود که البته در نهایی خبری از خودرو نیست. عموما آگهی هایی که وعده تحویل خودرو با قیمتی پایین تر از قیمت فروش نقدی را می دهند دروغین بوده و برای سوء استفاده مطرح می شوند.
رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران در ادامه توضیح داد خرید خودرو به صورت لیزینگی باید از شرکت‌هایی که دارای مجوز بانک مرکزی اند صورت پذیرد و توصیه می‌شود که مردم به هنگام خرید به مجوز بانک مرکزی توجه فرمایند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/4/22
اینای م که بانک مرکزی مجوز میده نمیشه روشون حساب کرد
چه برسه به بقیه شرکت ها