موضوعات داغ

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو: 8000 خودرو در گمرکات کشور باقی مانده است!

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
با توجه به گفته های دبیر انجمن واردکنندگان خودرو در حالی که تاکنون ۴۷۰۰ خودرو وارداتی از گمرک ترخیص شده ۸ هزار خودرو دیگر در انتظار ترخیص است.
به نقل از پرشین خودرو، شانزدهم اردیبهشت ماه امسال بود که مهلت چهار ماهه دولت برای ترخیص خودروهای دپو شده در گمرک به اتمام رسیده و این مهلت تا دو ماه دیگر یعنی تا شانزدهم تیرماه سال جاری تمدید شد. به این ترتیب واردکنندگان خودرو این امکان را یافتند که با ترخیص خودروهای مانده در گمرک به تعهدات خود به مشتریانشان عمل کنند.
البته به عقیده دبیر انجمن واردکنندگان خودرو این مدت زمان کافی نبوده و برای ترخیص خودروهای مانده در گمرک نیاز به تمدید مهلت اجرایی با تعیین ضرب ‎الاجل‎های لازم است.
وی در خصوص امکان تمدید مجدد مهلت ترخیص خودروهای دپو شده در گمرکات از سوی هیات دولت تصریح کرد: در این خصوص مکاتباتی با معاون ‎اول رئیس جمهوری و دفتر وزیر صمت صورت گرفته است تا در صورت صلاحدید با تعیین ضرب‌الاجل زمانی برای نهادهای ذیربط مهلت ترخیص این خودروها را برای مدت مشابه دیگری تمدید کند، اما تاکنون تصمیم نهایی از سوی وزارت صمت در پاسخ به نامه های ارسالی انجمن ابلاغ نشده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد