موضوعات داغ

گارانتی ، خدمات دوره ای BSI و بیمه بدنه پرشیا خودرو ، سپری برای سرمایه شما

عکس مطلب اول
پرشیا خودرو در جهت رفاه و آسودگی خاطر مالکان خودروهای BMW, MINI طرح فروش بسته های گارانتی و خدمات دوره ای خود را با خدمات بیشتر و شرایط پرداخت آسانتر عرضه می کند .
در طرح فروش بسته های گارانتی مالکان خودروهای ب ام و با مدل 2013 به بالا و کارکرد کمتر از 60.000 کیلومتر می توانند گارانتی طلایی یک ، دو یا سه ساله شامل گارانتی کامل به غیر از باطری و لاستیک را خریداری نمایند همچنین برای افرادی که تمایل به دریافت گارانتی فقط برای موتور، گیربکس و ترسفر کیس خودروی خود را دارند بسته های نقره ای یک تا سه ساله عرضه می شود .
بسته های خدمات دوره ای وسرویس های ادواری BSI , BSI PLUS نیز برای خودروهای مدل 2013 به بالا به مشتریان ارائه می شود با خرید این بسته ها مالکان خودروهای ب ام و ومینی خیالشان از بابت هزینه های سرویس و نگهداری خودرو آسوده می شود .
لازم به ذکر است که خودروهای که هنوز دوره گارانتی 5 ساله پرشیا خودرویی آنها یا گارانتی دو ساله اجباری آنها به پایان نرسیده است در صورت تمدید گارانتی از 5 درصد تخفیف نقدی وعدم نیاز به بازدید فنی قبل ازعقد قرار داد خرید بسته های گارانتی و خدمات دوره ای برخواردار می شوند .
برای تکمیل پیشنهادات و رفع دغدغه های مشتریان ، پرشیا خودرو بیمه بدنه کامل شامل نوسان قیمت خودرو تا 50 درصد را نیز باشرایط ویژه به مالکان خودروهای ب ام و و مینی عرضه می کند .
در نهایت کاملترین پیشنهاد پرشیا خودرو برای مشتریان خریداری بسته گارانتی پلاتینیوم است که شامل گارانتی طلایی( کامل) بسته خدمات BSI PLUS و بیمه بنده کامل دو ساله است . در صورت خرید این بسته آرامش مالکان خودروهای BMW بابت دغدغه های ناشی از حوادث ، نگهداری و سرویس خودرو بطور کامل و با کمترین هزینه تامین می شود .
علاقه مندان جهت اطلاع از قیمت ها ونحوه پرداخت و جزییات بیشتر خرید بسته های گارانتی ، خدمات دوره ای، بیمه بدنه یا بسته گارانتی پلاتنیوم می توانند با تلفن 4591 داخلی 129 و 256 تماس حاصل نمایند یا به وب سایت پرشیا خودرو به آدرس https://persiakhodro.ir/ مراجعه کنند. همچنین می توانند بصورت آنلاین در وب سایت
Warranty.persiakhodro.ir با انتخاب مدل خودرو، بسته گارانتی یا سرویس ادواری مورد نظر را انتخاب و هزینه خرید آنرا، بدون محاسبه تخفیف ها، مشاهده نمایند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/4/22
مگه مالك بى ام و دغدغه هم داره ؟؟؟ 😄