موضوعات داغ

هارلی دیویدسون لایووایر بخرید، مجوز شارژ رایگان دریافت کنید‍!

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
سازندگان موتورسیکلت و به خصوص برندهای شناخته شده این حوزه نیز به تدریج وارد روند الکتریکی سازی شده‌اند و اکنون خریداران موتورسیکلت هارلی دیویدسون لایووایر در فاصله آگوست 2019 تا جولای 2020، قادر خواهند بود تا از ظرفیت شارژ رایگان 500 کیلووات ساعت به ازای هر دقیقه در ایستگاه‌های شارژ Electrify America استفاده کنند. این امتیاز براساس توافق هارلی دیویدسون و Electrify America حاصل شده و هدف آن، توسعه استفاده از موتورسیکلت‌های الکتریکی به وسیله شارژ سریع است. براین اساس، خریداران هارلی دیویدسون لایووایر می‌توانند با نصب برنامه Electrify America بر روی تلفن‌های همراه خود، زمان شارژ موتورسیکلت خود را مدیریت کرده و از 42 ایستگاه شارژ این شرکت که در حوزه واشنگتن دی سی قرار دارد، استفاده کنند.
هارلی دیویدسون لایووایر با یکبار شارژ می‌تواند مسافت 152 کیلومتر در حالت ترکیبی و یا 235 کیلومتر در مسیرهای شهری را بپیماید. اگر برای پرکردن باتری‌های آن از شارژ سریع استفاده شود، در 40 دقیقه می‌توان باتری‌های آن را تا 80 درصد پر نمود. جیووانی پالازو، رئیس و مدیر عامل شرکت Electrify America در مورد این توافق می‌گوید: میانگین مسافت بین هرکدام از ایستگاه‌های شارژ ما 70 مایل است و این موضوع به ترویج فرهنگ استفاده از وسایل نقلیه الکتریکی کمک می‌کند. ما خوشحالیم که با برند شناخته شده‌ای همچون هارلی دیویدسون برای توسعه روند استفاده از سوخت پاک همکاری می‌کنیم.
لوک منسفیلد، معاون مدیرعامل و مسئول ارشد راهبردی شرکت موتورسیکلت هارلی دیویدسون نیز در این مورد گفت: در هارلی دیویدسون، ما گام‌های مهمی را برای توسعه استفاده از موتورسیکلت‌های الکتریکی برداشته‌ایم و منتظریم تا با کشف فرصت‌های بازار، مشتریان بسیاری را به خرید هارلی دیویدسون لایووایر جلب کنیم. دسترسی رایگان به شبکه ایستگاه‌های شارژ Electrify America می‌تواند یک عامل کلیدی و تاثیرگذار برای تشویق مصرف‌کنندگان باشد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد