موضوعات داغ

نگاهی به ماکت مرسدس بنز S600 میباخ برند اتوآرت ؛ لوکس در مقیاس 1:18

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
برند اتوآرت که یکی از مشهورترین و شناخته‌شده‌ترین سازندگان ماکت در دنیاست، فعالیت خود را از سال 1998 میلادی آغاز نمود. مقیاس‌های 1:12 و 1:18، اصلی‌ترین حوزه‌های کاری اتوآرت هستند که اولی مربوط به ماکت موتورسیکلت و دومی مربوط به ماکت خودرو می‌شود. کیفیت ماکت‌های اتوآرت در حد دو رقیب خود، مینی چمپس و کیوشو بوده و در سطح بالاتری از سایر سازندگان نیمه حرفه‌ای قرار دارند. در این مطلب، نگاهی به ماکت مرسدس بنز S600 میباخ اتوآرت خواهیم انداخت که از سری‌ جدید ساخته‌های این شرکت به شمار می‌رود و با پک یونولیتی عرضه می‌شود.
میباخ، برند لوکس مرسدس بنز است و مرسدس‌هایی که با پسوند میباخ عرضه می‌شوند، لوکس‌تر از لوکس هستند. مرسدس بنز S600 میباخ یکی از سدان‌های جدیدی است که مرسدس بنز در این رده عرضه کرده و خودرویی مناسب تشریفات محسوب می‌شود. خودروهای لوکس معمولاً از جزئیات بسیاری در طراحی داخلی بهره می‌برند و در ماکت مرسدس بنز S600 میباخ اتوآرت ، می‌توان تک تک این جزئیات را دید. از جمله تریم چرمی صندلی‌ها، مانیتورهای صندلی‌های عقب، دریچه‌های تهویه هوا و حتی جزئیات روی درب‌ها.

مرسدس بنز S600 میباخ اتوآرت

مرسدس بنز S600 میباخ اتوآرت

این جزئیات در ظاهر خارجی خودرو نیز نمایان هستند و می‌توان ظرافت طراحی را در رینگ‌ها، سقف پانوراما، جلوپنجره و چراغ‌ها دید. از سوی دیگر، از آنجایی که این ماکت با روش دایکست ساخته شده، برخلاف ماکت‌هایی که از رزین ساخته می‌شوند، تمامی درب‌ها قابلیت باز شدن دارند و می‌توانید پس از خرید این ماکت،‌ از سطح بالای جزئیات آن لذت ببرید. با باز کردن در کاپوت نیز می‌توانید نگاهی دقیق به پیشرانه V12 این سدان لوکس داشته باشید. این ماکت فرمان پذیر بوده و با چرخاندن فرمان، می‌توان محور جلو را به طرفین چرخاند. اگر مایل هستید تا در مورد این ماکت اطلاعات بیشتری کسب کنید، می‌توانید با کلیک بر ماکت مرسدس بنز S600 میباخ اتوآرت ، نسبت به شناخت بیشتر آن اقدام نمایید.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/4/25
باز هم ماکت تست کنید با تشکر
1398/4/27
تو این شرایط خریدن ماکتش هم برای ما آرزوست.