موضوعات داغ

جزییات طرح تبدیل محصولات ایران خودرو برای نیمه دوم تیرماه + جدول

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
گروه صنعتی ایران خودرو ویژه نیمه دوم تیرماه 98، شرایط تبدیل متمرکز و پیوسته محصولات خود را اعلام کرده است و مطابق با شرایط و جدول ارائه شده از سوی این خودروساز بزرگ داخلی، مشتریان از تاریخ 25 تیرماه لغایت 31 تیرماه امکان تبدیل محصولات سفارشی خود را خواهند داشت. هرچند نمایندگی های مجاز گروه صنعتی ایران خودرو در سراسر کشور موظف به اطلاع رسانی مربوطه به مشتریان خود شده اند.
با انتشار جدول طرح تبدیل محصولات ایران خودرو ویژه نیمه دوم تیرماه، گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرده است که شرایط این بخشنامه صرفا جهت تبدیل خودروي قراردادی مشتریان است و کاملا اختیاري و فقط بنا به درخواست مشتریان محترم قابل اقدام خواهد بود. علاوه بر این اعلام رضایت کتبی مشتري در محل نمایندگی جهت تبدیل، شرط اساسی انجام فرآیند تبدیل در سیستم نمایندگی بوده و ضروری خواهد بود تا نمایندگان گروه صنعتی ایران خودرو ضمن رعایت این موضوع، براي جلوگیري از بروز شکایات حقوقی مشتریان در خصوص این بخشنامه تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.
گروه صنعتی ایران خودرو در ادامه اعلام می کند که این بخشنامه جهت تبدیل محصولاتی تنظیم و برنامه ریزي شده است که از نوع "پیش فروش" و داراي "دعوتنامه" خواهند بود و دعوتنامه آنها منقضی شده باشد. قیمت فروش تمام خودروهاي قید شده در مقصد تبدیل و بر اساس آخرین لیست قیمت مصوب جاري خواهد بود و باتوجه به دستور العمل های فعلی قیمت گذاری خواهند شد. در ادامه می توانید از جزییات طرح تبدیل محصولات ایران خودرو ویژه نیمه دوم تیرماه 98 با خبر شوید.

جزییات طرح تبدیل محصولات ایران خودرو برای نیمه دوم تیرماه

جزییات طرح تبدیل محصولات ایران خودرو برای نیمه دوم تیرماه

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد