موضوعات داغ

رکورد پیت استاپ در فرمول 1 شکسته شد + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
اگر شما قصد تعویض حتی یکی از لاستیک های ماشین خود را داشته باشید، قطعا زمانی بیش از 5 دقیقه نیاز خواهید داشت، مگر اینکه شما یکی از رانندگان ماشین های فرمول 1 باشید و با کمک گرفتن از تیم مجرب خود بتوانید در کمتر از 2 ثانیه لاستیک های خود را تعویض کنید و در جایی که زمان حرف اول را می زند، یکی از دغدغه اصلی تیم های شرکت کننده در مسابقات می تواند همین موضوع باشد.
در جریان مسابقات گرند پریکس سیلورستون بریتانیا که در تاریخ 23 تیرماه سال جاری برگزار شد، تیم ردبول هنگام تعویض لاستیک های اتومبیل "پیر گاسلی" موفق به ثبت یک رکورد جدید در مسابقات فرمول 1 شد و نام خود را به عنوان سریع ترین "پیت استاپ" تاریخ مسابقات فرمول 1 به ثبت رساند.
به طور دقیق تر، تیم ردبول برای پیت استاپ و تعویض لاستیک ماشین فرمول 1 پیر گاسلی موفق به ثبت زمان تنها 1.91 ثانیه شد و باتوجه به رکورد قبلی 1.92 ثانیه که در اختیار تیم ویلیامز بود و حدود 3 سال پیش موفق به ثبت این رکورد در جریان مسابقات گرند پریکس باکو شد، حالا می توانیم رکورددار سریع ترین پیت استاپ مسابقات فرمول 1 جهان را تیم ردبول معرفی کنیم.
همانطور که در فیلم زیر شاهد خواهید بود، در حرکت آهسته می توانیم به خوبی عملکرد فوق العاده تیم ردبول در تعویض همزمان هرچهار لاستیک خودروی فرمول 1 پیر گاسلی را شاهد باشیم و بعد از حرکت پیر گاسلی، تیم پیت استاپ ردبول به خوبی می دانست که عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشته است و به همین منظور شاهد خوشحالی آنان بعد از انجام کار هستیم. هرچند بعد از آن زمان 1.96 ثانیه برای تعویض لاستیک ماشین فرمول 1 مکس ورشتپن ثبت شده است.


نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد