موضوعات داغ

با تویوتا لندکروزر 2018 بیشتر آشنا شوید

عکس مطلب اول
تویوتا لندکروزر از خودروهای بسیار محبوب بازار ایران و البته خاورمیانه است. این خودرو رقبایی مثل مرسدس بنز جی ال اس 2019 و بی ام و ایکس 7 دارد؛ پس کار برای لندکروزر 2018 سخت‌تر خواهد شد. اما در کنار همه این‌ها، تویوتا لندکروزر 2018 انتخاب خوبی در میان خودروهای شاسی‌بلند SUV لوکس است. هر چند مدیران ارشد این کمپانی در طراحی مجدد آن نسبت به مدل‌های پیشین وسواس زیادی به خرج ندادند اما همچنان در میان شاسی‌بلندها از برترین‌ها است. در حقیقت لندکروزر 2018 نسلی از خودرویی است که در سال 2008 آغاز به کار کرد. خریدارانی که به دنبال SUV بااستعداد و توانایی هستند، احتمالا با این مدل از لندکروز خوشحال خواهند بود. خرید تویوتا لندکروز 2018 مزیت‌های دیگری دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. در سایت دیوار نیز چند مورد از این خودرو البته در مدل های قدیمی تر در چند آگهی به چشم می‌خورد؛ نگران کمیابی آن نباشید.
لندکروزر 2018 با موتوری استثنایی، می‌تواند از همه ماشین‌ها جلو بزند. در قلب تپنده این خودرو، یک موتور 5700 سی سی 8 سیلندر 32 سوپاپه فعالیت می‌کند که می‌تواند 381 اسب بخار تولید کند و تا حدود 150 کیلومتر بر ساعت براند. همچنین یک گیربکس 8 دنده‌ای اتوماتیک نیز درون این خودرو به چشم می‌خورد. به یمن این موتور و جعبه دنده، لندکروزر 2018 در حدود 13 لیتر در هر صد کیلومتر می‌سوزاند. باک 93 لیتری آن نیز خیال راننده و سرنشینان را بابت مسافرت‌های بین شهری راحت می‌کند که حالا حالاها باکتان خالی نخواهد شد. درون کابین کاملا مجلل و مدرن است و بار دیگر می‌توانید شکوه و عظمت لندکروزر 2018 را در آن احساس کنید. روکش چرمی صندلی‌ها و گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو نیز موید این ادعا است. علاوه بر این‌ها می‌توان به دکمه‌ها و صفحه نمایش 9 اینچی داخل این خودرو اشاره کرد که در کنار یکدیگر وظایف مهمی به عهده گرفته‌اند. مثل تهویه مطبوع اتوماتیک چهارگانه، مسیریابی، کروز کنترل تطبیق‌پذیر، تشخیص نقاط کور بر روی این مانیتور، نور بالای خودکار و سیستم آلارم انحراف از مسیر. از سوی دیگر لندکروزر 2018 به آپشن‌های هیجان‌انگیزی مثل کمربند ایمنی پیش‌کشنده، ترمز EBD، ترمز ضدقفل، 10 کیسه هوای جانبی، پرده‌ای، زانویی، کنترل پایدار الکترونیکی، کنترل سراشیبی، سیستم کنترل کشش، تشخیص عابر پیاده، سانروف برقی برف‌پاک‌کن جلو و عقب، مه شکن جلو و عقب، گرم کن آینه، آینه برقی تاشو و ... مجهز است. همچنین از نظر سیستم صوتی باید گفت این خودرو یکی از بهترین سیستم‌های صوتی جهان را دارد: 8 بلندگوی جی بی ال. همه این‌ها باعث می‌شود با دیدن رخ لندکروز 2018 و نشستن یا راندن در آن نفستان در سینه حبس شود و با خودتان بگویید این، همان شاسی‌بلند کامپکتی است که می‌خواستم؛ جمع و جور، جادار، قدرتمند و با امکاناتی بی حد و حصر.
شاسی بلند تویوتا لندکروز مدل 2018 در چند مدل محدود به ایران آمده و احتمالاً با مجوز خاص توانسته پلاک ملی را دریافت کند و در سایت دیوار نیز آگهی شده است! با این وجود در دیوار و بخش خرید و فروش تویوتا لندکروز 2018 نمونه GXR این ماشین با ضمانت تامین قطعات، تمدید پلاک (در مدل هایی که با پلاک گذرموقت وارد شده) با قیمت توافقی آگهی شده است.

منبع: ویرلن این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/4/29
اين بابا كه متن رو نوشته معلومه هيچى از ماشين سر در نمياره
ينى لندكروز رو تو خيابون هم نديده وگرنه نميگفت جمع و جور !!!!
1398/5/4
سلام . ببخشید حدود 150 کیلومتر در ساعت ؟