موضوعات داغ

راه حلی ساده برای بازیابی رمز کارت هوشمند سوخت

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
با جدی شدن سهمیه بندی بنزین و اجرایی شدن طرح کارت سوخت بعد از گذشت سال ها، بسیاری از مالکین وسایل نقلیه کارت های سوخت خود را از کمد بیرون می آورند و کسانی که کارت سوخت خود را گم کرده اند، به دنبال دریافت کارت سوخت المثنی برای رسیدن به سهمیه ماهینامه سوخت خود هستند، اما در این بین یک گروه دیگر هم هستند که کارت سوخت دارند، اما رمز آن را فراموش کرده و امکان استفاده از آن را ندارند، در این خصوص شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور یک راه حل برای شما دارد که در صورت عدم گرفتن جواب، لازم است که با در دست داشتن مدارک به یکی از نواحی یا مناطق شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در سراسر کشور مراجعه کنند.
به گزارش خودروبانک و به نقل از صدا و سیما، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور اعلام کرده است که رمز کارت‌ سوخت وسایل نقلیه بصورت پیش فرض چهار رقم آخر کد ملی مالک خودرو است. اما اگر نام مالک فعلی خودرو با نام ثبت شده بر روی کارت سوخت مغایرت دارد یا افراد رمز کارت سوخت خود را از حالت پیش فرض تغییر داده اند، در صورت فراموش کردن رمز کارت هوشمند سوخت نیاز است که برای بازیابی آن به یکی از نواحی یا مناطق شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در سراسر کشور مراجعه کنند.
همانطور که در ابتدا گفته شد، برای حذف رمز کارت هوشمند سوخت همراه داشتن مدارک هویتی مالک و مدارک شناسایی خودرو الزامی خواهد بود. همچنین حضور مالک وسیله نقلیه جهت حذف رمز کارت نیز ضروری بوده و در صورت درخواست توسط شخص دیگر می بایست وکالتنامه محضری و یا برگه انحصار وراثت حذف رمز کارت سوخت ارائه گردد. در دست داشتن اصل کارت هوشمند سوخت دارای فیزیک سالم بدون چسب خوردگی و شکستگی و ... نیز جهت حذف رمز الزامی خواهد بود، در غیر این صورت نیاز به درخواست کارت سوخت المثنی ضروری خواهد بود.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/5/2
ا راست میگی تو چقدر باهوشی خرگوش اینو که همه میدونستن
1398/5/2
خدا لعنتشون کنه هر روز یک مشکل و چالش برای مردم درست میکنند....
1398/9/6
سلام دوستان کسی هست یا جایی هست که بتونه کارت سوخت منو رمزش فراموش کردم بگه چون سند بنام من نیس ولی سند بنچاق بیمه معاینه کارت سوخت و تمام مدارک دستمه ولی قانون تخمی ما میگه باید صاحب سند تازه استعلام کارت سوخت هم هست ولی یه قانون من درآوردی برای اذیت مردم یکی نیس بگه آخه کسی که همه مدارک و خود خودرو هست بیمه هم بنام منه مشکل چیه والا اگه راهی هست یا کسی میتونه راهنمایی یا معرفی کنه اگه کسی تونست دست مزد لطفشو می‌پردازم
1398/9/12
باسلام درسند ومدارک خودرو چهار رقم آخر کدملی مالک اول را پیدا کن و اگر چندبار اشتباه زدی قفل میشه که با قولنامه و وکالت تعویض پلاک وکپی مدارک به شرکت پخش فراورده های نفتی مراجعه کن...
1398/12/27
کسی میدونه چجوری رمز کارت سوختی ک مشخص نیس ب اسم کیه و تمام اطلاعات پشتش ب جز سریال پاک شده رو پیداکنم؟
1399/4/5
چرت میگی . همه همینو میگن . یه چیز تازه بگو
1401/9/17
توصیه میشود به یک دام پزشک مراجعه شود